Inlägg från: Plummis83 |Visa alla inlägg
  • Plummis83

Sång från Dalarna

Vi började igår med hur vårat festprogram ska se ut och innehålla!!

Vi vill ha med några sånger/visor och kom på att det skulle vara roligt med en sång som kommer från Skåne och en från Dalarna!

Men jag har verkligen noll koll på såna där sånger/visor! Så någon som vet någon sång som är Dalarna eller kanske t.o.m. Mora?

Behöver verkligen hjälp med detta så hoppas någon kan någon sång...

• Svar på tråden Sång från Dalarna
  • Plummis83

Nån som vi kan ha med i festprogrammet som alla ska sjunga!! Alla behöver ju inte ha hört den, är ju många som inte har hört den från Skåne säkerligen!!

shakynose skrev 2009-02-25 08:30:43 följande:
    Kul idé! Vad för sorts sång tänker du på? Ska alla sjunga den? Då bör du iaf tänka på att alla ska ha hört den någon gång innan.Jag kan några visor från Dalarna.
  • Plummis83

puffar!!!

sången från skåne som vi ska ha med är: VI KLARAR OSS NOG ÄNDA

Någon som kan någon bra sång från Dalarna???

• Plummis83

Bra tips men det ska ju vara nån glad sång som vi alla kan sjunga!! Så Hammerfall går bort ju!

Den ska vara med bland alla visor i festprogrammet½½

• Plummis83

½½ ska vara !!
    Tryckte på fel tangenter

Plummis83 skrev 2009-03-22 14:27:49 följande:
    Bra tips men det ska ju vara nån glad sång som vi alla kan sjunga!! Så Hammerfall går bort ju!Den ska vara med bland alla visor i festprogrammet½½
  • Plummis83

Har vi inte då jag i princip flyttade in hos honom direkt! Tog inte lång tid innan mina saker flyttade oxå!!

J D skrev 2009-03-22 17:45:23 följande:

From Now On med Marit Bergman funkar ju väldigt bra om ni ngn gång haft ett distansförhållande.
  • Plummis83

Jo, det tycker jag också... därför jag frågade om någon! Tänkte att någon borde ju veta!!

Svar på tråden Sång från Dalarna