Hyra stolsöverdrag
Vart kan man hyra stolsöverdrag som inte är så dyrt?
Har sett för 50kr/st, det blir ju jätte mycket pengar om man är 70 personer!
Tips önskas!
Vart kan man hyra stolsöverdrag som inte är så dyrt?
Har sett för 50kr/st, det blir ju jätte mycket pengar om man är 70 personer!
Tips önskas!
Kolla köp o sälj här på BT kontakta de som har annonser de brukar ligga på 20:-,35:-
Jag fick en offert på 40kr per överdrag, tyckte också att det var för dyrt eftersom vi är 120 personer. Tråkigt men med tanke på att de tvättar dem efter varje användning så förstår jag att det kostar så mycket.
Det finns billigare, försök pruta!
ett litet tips: www.delarmedmig.se bli medlem o låna GRATIS av givmilda brudar som köpt på sig en massa material till sina egna bröllop och sedan lånar ut detta till andra. Tjejen som gjort sidan hittar du här inne med, Jojjo82. Lycka till!
Vi har bestämt oss för att köpa IKEA-lakan och ha ett till varje stol. Vi kommer inte sy nånting, men kommer fästa dem med några säkerhetsnålar. Och så kommer vi sy band av organzatyg och knyta runt varje stolsrygg. Organzatyget kommer vara i matchande färg till vårt tema. Jag räknar med att det blir ca 25 kr per stol. Men då kan man säkert sälja lakanen efteråt och få tillbaka en del av pengarna.
Kolla finafesten.se
Vi har sytt egna. Jag hyr ut dessa för 15kr/st men då får den som hyr se till att de är rena och hela när de lämnas tillbaka. Överdragen är vita och det finns ett guldfärgad rosett som man kan sätta runt stolen.