• Svar på tråden Stora bokstäver som prydnad...?
  • MissieA

Varför inte göra egna? Be din m2b eller någon händig vän såga till bokstäverna & sen kan ni bara måla den.

• Tindragull

Åh, vad fint!
    Såna ska jag be m2b:s arbetskamrat göra till oss! Han kan skära ut det mesta i plåt med laser... Sen är det ju bara att spraymåla!
    Vet dock inte var man kan köpa såna... Men som MissieA skriver så borde det gå att göra själv i trä...

• Sååå lurade

Jag blev så inspirerad av detta att jag var på pandura i helgen och de hade en annan varian på bokstäver också. Ca 20cm höga 5cm tjocka versaler som man kunde måla i valfri färg. Jag ska spraymåla mina svarta och sätta diamantkonfett på och knyta upp med vita sidenband. Tack för tipset TS. Vi kommer att ha våra på väggen bakom oss istäället för brudbåge eller liknande...

• MDB

oh! vad bra! för de där snirkliga är jag inte så glad i. men vanliga versaler är ju heeeelt perfekt, ska oxå springa och köpa. vad roligt!

• Kirsto

Om du råkar bo i Stockholm så finns det på en affär som Frälsningsarmén håller i på Hornsgatan (mellan Zinkensdamm och Mariatorget). Inte Myrorna utan nyare grejor (idén är återvinning och mer eko tror jag).

• Joji

Sådana har vi också tänkt ha bakom oss - som ni "Såå lurade".

Har funderat på Panduros...

Svar på tråden Stora bokstäver som prydnad...?