• Carla77

Just married flip flops?

Funderar på att beställa Just Married Flip Flops åt en väninna som ska gifta sig. Men det står bara en storlek, avd innebär det? Ngn som köpt sådana? Samma med herrstorleken...Min väninna har kanske 41 i sko storlek...

• Svar på tråden Just married flip flops?
  • lyckans lycka

va fräcka dom va!
    kanon kul ide till brudparet ju

• Carla77
    bridesilly skrev 2009-02-26 11:05:34 följande:
    Vi har sådana, vi köpte dom från weddingmountain och mätte cm och kollade i deras lista vad det skulle vara för storlek.www.weddingmountain.com/Det finns även på www.somethingblue.dk/shop/index.php tror jag det fanns iaf
    Hur lång tid tog det innan ni fick dem? Tänkte först beställa från en svensk sida men de hade ju som sagt bara en storlek om jag fattade det rätt...
  • bridesilly

jag fick alla mina saker därifrån på en vecka, jättesmidigt. Men det är dyr frakt så om ni ska beställa så kolla med någon annan om det är någon som vill sambeställa kanske?

Carla77 skrev 2009-02-26 11:37:41 följande:
    Hur lång tid tog det innan ni fick dem? Tänkte först beställa från en svensk sida men de hade ju som sagt bara en storlek om jag fattade det rätt...
  • miamedknuff

kolla i webshopen på www.theknot.com - där har jag sett sådana, dock osäker på om just den storleken finns.

Svar på tråden Just married flip flops?