Vad önskar ni er i bröllopspresent?
Har lite problem med vad vi önskar oss i bröllopspresenter. Det enda som vi vet just nu är bidrag till bröllopsresan.
Vad har ni önskat er eller vad fick ni när ni gifte er?
Har lite problem med vad vi önskar oss i bröllopspresenter. Det enda som vi vet just nu är bidrag till bröllopsresan.
Vad har ni önskat er eller vad fick ni när ni gifte er?
Vi har önskat oss presentkort på Fritidsresor och Bauhaus. Sen har vi en önskelista på DUKA också där vi önskar oss lite blandat, bland annat en espressomaskin.
Vi kommer nog önska oss en del porslin, glas och bestick...ska nog lämna önskelista på Cervera.
Mer tekniska grejer som dammsugare, en ny fläkt, tv, ny symaskin men de är lite dyrare saker om folk vill lägga ihop.
Annars ska vi önska oss presentkort från ikea och kanske saker från duka eller nåt men vi har så mycket sånt redan.
Vi önskar oss enbart pengar till vår bröllopsresa vi beställer 2 dar efter bröllopet. Vet ej vart det bär av. Spännande!Vi kollar vad som finns och drar
Vi har önskat oss presentkort på RESIA.
Jag går tyvärr inte i bröllopsplaner själv, men en fin sak som mina vänner fick när de gifte sig var ett gåvokort från barnfonden. Gåvan var ett litet skolbibliotek till en förskola i Etiopien, vilket passade jättebra eftersom bruden själv är lärare. Jag funderar på att köpa kommande presenter därifrån eftersom det var så uppskattat.
Kanske kan va nåt?
Vi kommer önska oss bidrag till bröllopsresan! Vi bokar också så fort vi bara kan efter bröllopet! Vi kommer att åka till Thailand eller någon ö där omkring..