• Sonja68

Var hittar jag fina OCH billiga festkläder till barn?

Behöver fina festklänningar till mina töser (4 och 6 år). De ska INTE vara brudnäbbar, men behöver fina klänningar till bröllopet eftersom de ju också är lite av huvudpersoner då mamma och pappa äntligen gifter sig I affärerna här (HM, Lindex, Kappahl) finns inga festklänningar alls. Från USA hinner jag inte beställa då bröllopet är snart. Har kolla på Little fairies och My little princess men de är ju ganska dyra. Någon som har tips på några andra som man kan beställa från över nätet?

• Svar på tråden Var hittar jag fina OCH billiga festkläder till barn?
  • Sååå lurade

HUR bråttom är det, jag beställde kostym på ebay och jag hade kläderna efter ca en vecka...

• Tillde

Vet inte hur kräsen du är men vi har beställt näbbklänningar (vanliga fina gammelrosa, fanns i vitt med) på Ellos.se Sen så funderar jag på om jag ska köpa en liten kostym till lillen på www.barnklanningar.se men där är rätt dyrt...

• Sonja68

090404 är vårt datum. Jag var in på Ellos men hittade inga? Skicka gärna länk med bild om det går?

• Tillde

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=217971&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Vet inte om de finns i större storlekar etc, näbbarnas mammor beställde och fick hem och tycker de är fina så jag litar på dem, bor 30mil bort

• Piiiip

Lindex brukar ha bra och fina festkläder för barn.

• Sonja68

Tack! JO, det var den enda klänning jag hittade på Ellos som jag kunde tänka mig, men min m2b tyckte de var lite för enkla (vilket jag tyckte passade utmärkt). Kofta till var ju också fint. Suck!

Ang. Lindex; var där i förra veckan och kunde inte hitta nånting...Typiskt!

Tillde skrev 2009-02-27 08:26:33 följande:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx Vet inte om de finns i större storlekar etc, näbbarnas mammor beställde och fick hem och tycker de är fina så jag litar på dem, bor 30mil bort
  • Sonja68

Är såååå glad!!! Fick tips om rea på fina festklänningar till barn. Affären heter Nicky och Nelly och finns i Finland (5 mil från oss). Hittade jättefina lila klänningar i taft med liten underkjol och broderier, för 250 kr/st till mina töser och två vita, stickade boleros (visserligen inte på rea men ändå). Passade på att köpa fina strumpbyxor och silverskor till båda tjejerna också! Puh... Flickornas kläder är "klara". Nu håller man bara tummarna att MIN brudklänning kommer i tid till bröllopet!

• 20080719

Jag jobbar själv på Kappahl och vi har fått in några fina barnklänningar :)

• Bonnbrud

Jag köpte på rean hos lunus och lotta linuslotta.se en vit klänning med lite glittertrådar i. Enkel men jättefin och definitivt värd sina 79 spänn!

• Sonja68

Tack för tipsen tjejer!
    Som ni ser i mitt inlägg ovan hittade jag klänningar på REA, se mitt galleri. Flickorna är LYRISKA, de ser ut som små karameller och de passar båda enormt bra i Lila!

• paulaner

Hej!

Jag vill gärna se klänningarna, det låter dint! Men du måste göra ditt galleri synligt!

• paulaner

fint ska det förstås vara.

• Sonja68

Hur gör man det? Själv ser jag bilderna... Hjälp, snälla.

paulaner skrev 2009-03-17 22:23:32 följande:
    Hej!Jag vill gärna se klänningarna, det låter dint! Men du måste göra ditt galleri synligt!
  • paulaner

Gå in på medlemssidan, kontoinställningar längst ner, inställningar. Där kommer det upp rutor som du kan kryssa i för att bestämma vad som skal lvara synligt för andra. Kryssa i "galleri". Klart!

Sonja68 skrev 2009-03-18 08:02:13 följande:
    Hur gör man det? Själv ser jag bilderna... Hjälp, snälla.
  • MulleNuh

Jag köpte på en sån där "pryl/skit"affär.. Sån som har ALLT.. Supergulliga barnkläder. Sonen får en jättefin kostym med vit skjorta och vinröd fluga och ficknäsduk. Dotra fick en liten vinröd klänning med en ros på..

KOstade 299:- st.

• Sonja68

TAck snälla!! Nu har jag gjort så, kolla om det syns nu.

paulaner skrev 2009-03-18 09:09:33 följande:
    Gå in på medlemssidan, kontoinställningar längst ner, inställningar. Där kommer det upp rutor som du kan kryssa i för att bestämma vad som skal lvara synligt för andra. Kryssa i "galleri". Klart!
  • paulaner

Nu syns ditt galler. Jättefina klänningar!!

Svar på tråden Var hittar jag fina OCH billiga festkläder till barn?