• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • thildamy

har du gjort något kort än ?
    jag har gjort 6 kort har 10 kvar .. tur att vi inte har sååå mycket folk att skicka till inte avundsjuk på alla som ska ha 100 gäster
    Så nöjd med våra 40 !!!

MyochErlend skrev 2009-04-18 21:15:26 följande:
    ååååååååååååååå jag är så less.. på dessa himla inbjudningar....................... ................................... ...............ouff....vad ska man göra ?
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-04-18 21:20:10 följande:
    har du gjort något kort än ? jag har gjort 6 kort har 10 kvar .. tur att vi inte har sååå mycket folk att skicka till inte avundsjuk på alla som ska ha 100 gäster Så nöjd med våra 40 !!!
    ja uff.. kul med mkt folk men nehj...nu är det jobbigt.. har gjort 15 helt klart 22 lite halvklart... det betyder att jag har 45 st kvar att göra :(
    hur går det med din norska "VÄN" föresten ??
  • Trudilutt

Gör som jag, bjud in tjejkompisarna och göra klart allt på en kväll. Jag bjöd på mat och och fika och sen skrattade vi heeela kvällen och fick gjort alla korten

MyochErlend skrev 2009-04-18 22:44:28 följande:
    ja uff.. kul med mkt folk men nehj...nu är det jobbigt.. har gjort 15 helt klart 22 lite halvklart... det betyder att jag har 45 st kvar att göra :(hur går det med din norska "VÄN" föresten ??
  • TesshjärtaFred

Smart idé, men jag och sambon vill göra dem tillsammans. Men om det skulle vara så att han lämnade mig med det själv (vilket aldrig skulle hända) så skulle jag nog ta hjälp av kompisarna.

• MyochErlend

ja här har inte han lämnat mig med ngt men vi har delat upp det som så att jag skule ta hand om det..
    det är egentligen ingen stress men kul... men u börjar tiden springa ikapp mig och jag känner mig lite stressad..
    idag har vi vart och sett på 4 lägenheter... så nu äar det bara att hålla tummarna :)

• Igia

MyochErlend:
    Jag förstår dig att det börjar bli jobbigt. Det tyckte jag oxå när vi höll på med våra men det är så skönt när det är klart och man blir väldigt nöjd över resultatet och stolt över att ha gjort de själv. Så bit ihop och lycka till!

• Igia

Nu har jag äntligen lyckats lägga upp lite bilder på våra inbjudningskort för den som vill se. Snudd på alla fick olika tapet till kuverten men de är bara två olika i galleriet... Orkade inte fota 60st

• TesshjärtaFred

Jättefina! Wow vad imponerande!

• september2009bröllop

Jättefina kort Igia! klänningen i ditt galleri med svart band i midjan (samma som jag har i mitt galleri) hörde jag av en tjej här på bt inte va alls lika fin i verkligheten.. de är dock en smaksak men tänkte du kanske ville veta om det är nått du tänkt beställa..

Svar på tråden September 2009 del3