Skicka inbjudningarna i cellofanpåsar..
Om ni ska göra det, vart skriver ni adressen?
Blir det väldigt fult med en vit adress lapp bak på påsen tro? Vill ju inte förstöra det fina.
Om ni ska göra det, vart skriver ni adressen?
Blir det väldigt fult med en vit adress lapp bak på påsen tro? Vill ju inte förstöra det fina.
Hehe, ska gå och provväga dem på posten oxå, hoppas att det låg en brödsmula eller ngt på min våg härhemma
Vill ju helst inte få ett bridezilla utbrott på posten hihi!
När gifter ni er?
Råkar klicka på ditt namn istället för svara knappen hela tiden. Nu så såg jag när ni skulle gifta er oxå
Har inte skrivit något alls om det i inbjudan, däremot tänkte vi skriva det på hemsidan vi gjort på weddingannouncer. Skrev in hemsidan längst ned på inbjudan. Vi hade lite tajt med plats på själva kortet, sen kände jag att det skulle kännas som aningen tiggeri om det står med i inbjudan... Fast det är säkert bara jag som tänker så
Ni kanske också kunde ha en sån där hemsida för all info som inte får plats i själva inbjudan?
15 augusti är det dags för oss!
Hur långt har du kommit i planeringen?
Använde också cellofanpåsar till våra inbjudningar. Min lösning till adresslapp blev att jag skrev vår information på samma cremefärgade papper som användes inne i inbjudan och satte på ett papper som hade samma färg som inbjudningskortet, i vårt fall grönt och la detta bakom själva inbjudningskortet. På baksidan av informationen sattes adresslappar i samma cremefärgade papper som använts i både inbjudan och informationen. Skrev ut alla adresslappar i skrivaren för att få alla lika snygga. På det sättet blev det enhetligt och adresslappen inne i cellofanpåsen. Kanske rörigt förklarat...
Ska försöka lägga in bilder på inbjudningen i galleriet.
skrev slarvigt förstod du vad jag menade?
Adresslappen limmade jag fast. Det har varit mycket limmande kan jag säga då det är mycket papper på papper. Dubbla frimärke blev det också eftersom det vägde 4 g för mycket...
Har tyvärr inget kort på själva informationsbladet ännu men ska börja med att lägga in bilder på själva inbjudan.