alla vill
Jag har meddelat mina två närmsta väninnor, som varit med mig och min fästman under hela vårt förhållande. Eftersom min familj och barndomsvänner inte alltid var ett stöd för mig i vårt förhållande pga olika nationaliteter och religioner, så var de två som jag nu valt till tärnor, alltid ett stöd för mig. Men nu stöttar alla mig, även min familj och barndomsvänner. Nu tror alla mina närmsta vänner att just de ska bli tärnor. Eftersom mina planerade tärnor inte bor i min hemstad så är inte de så bekanta med barndomsvännerna, vilket har gjort att nu tror alla att de ska bli mina tärnor.
De som jag har valt själv, skall ha samma färg på sina klänningar, och vara vittnen, samt hålla min brudbukett, hjälpa mig med frisyr och sminkning. De har även frågat om de kan få planera möhippa. Såklart tycker jag. Men igår ringde min barndomskompis, och nu satt hon med en annan barndomskompis och planerade min möhippa, och frågade vilken färg på klänningarna dom ska ha?
Hur ska jag göra? Visst alla får jättegärna ha på sig samma färg på klänningarna haha, men ska jag bara vara tyst o ha två möhippor i två olika städer?