Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Ångra sig?

Jag har valt honom att vara min rätte. Har inga planer på att ändra mig.

Skulle han -hemska tanke-göra det, så skulle jag bli tvungen att välja en annan. Men det gör han inte. Vi har valt varandra.
    Valt att vara rätt, med alla våra sidor och avigheter.

• passionsblomman

Du Kalle, om du har en tjej och hon är datakunnig så är det nog risigt läge nu!

Om det fortfarande(jag tolkar siffran 32 som din ålder9 är "sätter på " du gör, så önskar jag dig i framtiden lite djupare erfarenheter i ditt samliv med en annan människa, både för kropp och själ!

Är du i gifastankar med någon, så "var god drööööj" tror jag!

Kalle32 skrev 2009-03-05 19:11:08 följande:
    Alltså, jag har nog en helt för hög testosteronhalt för ett giftemål. Tjejen är bra, den bästa jag träffat. Men jag dör vid tanken att aldrig kunna sätta på någon annan tjej (läs väldigt många andra). Känns inte som att det ligger i en mans gener att gifta sig. Ändå ser jag vänner runt omkring som är nöjda med sin tjej och knappt bryr sig. Så va fan är den rätte? Känns som om att ni tjejer försöker lura oss killar att tro att man bara ska vara med en kvinna. Det borde i och för sig ligga i ERA gener. Eftersom att ni vill att mannen enbart ska ta hand om era barn.Äh, luktar blåsning, det är allt. WHAAAAT TTTHHHEEEE FUUUUUCCCK!
  • passionsblomman

Var är alla de andra grabbarna nu då??? Hammerman? Panzerfaust? Fjosok? Wiggy? ni är där ute det veeet jag,ni måste väl tycka eller tänka nåt? *nyfiken*

• passionsblomman

Kalle: det du beskriver sitter MINST lika mycket i ditt huvud, som det skulle bero på dina hormoner! Det är frågan om vad det är du vill ha ut av ditt liv och dina relationer. Om kvinnor skulle sluta vara troféer i ditt liv, vad skulle de bli stället?
    Vem skulle du bli bredvid den kvinnan du väljer att leva med?

Vem VILL du vara?

Min sambo sa till mig en gång: "Jag valde dig för att det märks att du vill leva på riktigt. Du har fattat vad som räknas."

Jag stannar hos honom in i döden så länge han står vid de orden!

• passionsblomman
    Hihi...

Man behöverr påminna sig ibland, i vardagsracet...
    Svanboet skrev 2009-03-06 14:37:31 följande:
    Gud vad rörd jag blev!
Svar på tråden Ångra sig?