• nni

Ångra sig?

Ja, jag kan inte tänka mig att dela mitt liv med någon annan! Känner mig mer och mer säker.
    Om det uppkommer kriser så får vi kämpa så gott vi kan.
    Det har gått så långt att jag ser framtid med endast honom.

• nni

Varför gör det något att han är datakunnig? Missade det. Han e faktiskt också det, vem e det inte nuförtiden!?

• nni
    DanKat skrev 2009-03-02 21:00:26 följande:
    Jag känner som nni att jag inte kan tänka mig att dela mitt liv med någon annan än min fästman. Det har jag aldrig tvivlat på. Det lär komma problem (eller kriser eller vad man nu vill kalla det ) men sånt får vi lösa tillsammans den dag det kommer.Som jag ser det kan det finnas många potentiella "rätta", men iom att jag väljer en så blir han då "DEN rätta", då utesluter jag ju alla andra
    Håller med i andra meningen . Men tvivlar på att det finns en som e lika mycket "den rätta"
  • nni
    Luucie skrev 2009-03-02 21:05:27 följande:
    Antar att TS menar att det kanske inte är så smart att svar att han INTE är den ni vill leva med om han sen kan gå in och läsa det här...
    AHA. nu förstår jag.
  • nni

Håller med er andra. Jag har valt att leva med personen. Så därför ser jag en framtid o kommer att sträva efter att den ska bli så välmående o lycklig som möjligt!

Svar på tråden Ångra sig?