Någon annan som haft Annelie malmgren som fotograf, isåfall är ni nöjda med hennes bemötande?
Vi valde att använda oss av Annelie som fotgraf till vårat bröllop eftersom vi hört en massa gott om henne här på BT. Nu undrar vi lite om vi gjorde rätt val. Det står på hennes hemsida att man ska få bilderna färdigredigerade 3-5 veckor efter fotografi tilfället. Då ska de läggas upp på en internetsida så att man får välja ut de bilder man vill ha. Låter ju bra.
MEN efter 10 veckor hade vi fortfarande inte hört av henne och då skickade jag ett mail. Svar fick jag samma dag genom ett mail innehållande ett album med 24 bilder. Vissa av dessa var fina men de flesta dåliga. Jag skickade ett mail tillbaka den 26/2 där jag frågade om vi inte skulle få se ALLA bilder hon tagit o välja själv vilka vi vill ha precis som hon lovar på sin hemsida. Något svar från henne har jag ännu inte fått. Detta trots att jag kan se på hennes blogg att hon varit inloggad ett antal gånger sedan den 26.
Någon annan som råkat ut för samma sak eller är det bara oss hon behandlar på detta sätt?