vad ge i gåva.
vi skall på bröllop i sommar, paret har skrivit inga presenter i inbjudan eftersom de tar kuvertavgift. Men hon är min bästa vän och jag vill ge dem nåt litet som de kan minnas sin dag med.
frågan är VAD?
vi skall på bröllop i sommar, paret har skrivit inga presenter i inbjudan eftersom de tar kuvertavgift. Men hon är min bästa vän och jag vill ge dem nåt litet som de kan minnas sin dag med.
frågan är VAD?
En kompis till mig fick en jättefin tegelpanna (låter inte bra jag vet) den var dekorerad o på den stod "recept till ett lyckat äktenskap" deras namn o vigseldatum. den är verkligen jättefin o garanterat en unik present.
Den skall hängas på väggen. kan försöka fixa kort om intresse finns.
absolut gärna kort.
om dem gillar vin så kanske en vinflaska från samma år som dem gifter sig med en egen etikett på med deras namn som det står öppnas på eran 10e bröllopsdag eller nåt.
ska fixa det under dagen då...
Kanske nåt fotokollage? Eller någon fin bild på paret inramat.
Jag är lite barnsligt förtjust i personliga grejer. Tegelpannan lät ju rolig också, inget man får tio stycken av precis.
ska hem till dom här med pannan o fota....de har precis flyttat så det var lite svårt att fixa bild häromdagen, men den kommer jag lovar.
En bröllopspresent som vara i ett helt år
www.amoremio.se/presenter/18/265/Brollop/52-Romantiska-overraskningar.html