Skor
Ni som har beställt från Pernillas brudbutik har ni fått era skor ännu. Beställde mina 19/1 och har inte fått dem ännu. Stod något om leverans i början av mars men är det någon som fått som beställde i januari?
Ni som har beställt från Pernillas brudbutik har ni fått era skor ännu. Beställde mina 19/1 och har inte fått dem ännu. Stod något om leverans i början av mars men är det någon som fått som beställde i januari?
Jag beställde också i Januari och då stod det att hon har stängt hela Februari så det är därför man inte har fått dom än.
Den verkar fungera lite sisådär den där brudbutiken
själv gjorde jag en beställning igår och när jag såg att jag valt fel färg och mejlade, ja då hade hon inte ens fått min beställning . sen en annan har fått vänta hur länge som helst på sina varor
Fast jag var inne där i januari och då stod det att eftersom det är uppehåll i februari så är det längre leveranstid(har för mig att det stod typ 10 mars eller kanske 15), så det är väl inte så konstigt...Mala henne om du undrar, hon har alltid varit supersnabb på att svara mig i vilket fall.
Humlan66 - Vad skumt, har inte hört nån som varit med om nåt liknande... När jag gjorde min beställning höll jag på att missa att godkänna på sista beställningssteget....kanske var det som hänt dig?? Har läst många inlägg hr med folk som är nöjda i vilket fall....precis som jag
Ville bara höra om det var någon annan som fått sina skor, skulle vara bra om jag fick de denna vecka för att man ska hinna fixa andra om dessa nu inte passar. Men avvaktar ett litet tag till. Sedan kanske jag mailar nästa vecka.
Hur har det gått för dig "Vita Kallor"??
Mina skor kom idag =)
De hade skrivit på hemsidan och varnat om att de skulle ha uppehåll i ca en månad och att leveranser under den perioden skulle ta längre tid.
Hej Milla84!
Jag fick mina igår, tyvärr var de för små och ganska hårda så jag får skicka tillbaka dem. Hur var dina?
Jag ska hämta ut mina idag, kom hem för sent igår så jag hann inte hämta ut dom.
Vilken modell hade du beställt?
Modell Charlotte
Nu har jag hämtat mina och dom var perfekt! Både storleken och färgen! :)