• Fenixx

bukett som hänger över armen??

Satt och läste i en tidning om vilken slags bukett som passar till vilken kroppsform...och jag är själv ett päron.
    och under det stod det...

du kan försköna din kroppsform genom att flytta upp gästernas uppmärksamhet. välj en liten eller stor bukett som hänger över armen och välj ett halsband som plockar upp färgerna från buketten

men jag förstod inte riktigt vad som menas med "hänger över armen" nån som har nån bild på sån slags bukett?

för droppformad stod det till en annan kroppstyp...menar dem kanske sån bukett som vilar mot ens arm liksom?

nån som vet?

• Svar på tråden bukett som hänger över armen??
  • shakynose

Kanske menar de en "kvast" som man bär på armen som ett barn? Men varför skulle du vilja lura gästerna att titta på något annat än din rumpa?

• sindri

jag ska ha en som hänger över armen den blir som om man heller ut något ur en typ tillbringare från hög höjd de blir brett med blommor högst upp och sen blir de smalare ju längre ned man kommer hoppas du kandke förstår;) de är svårt när jag inte har någon färdig bild den är i en annan dator

• Fenixx
    shakynose skrev 2009-03-04 20:34:17 följande:
    Kanske menar de en "kvast" som man bär på armen som ett barn? Men varför skulle du vilja lura gästerna att titta på något annat än din rumpa?

sindri>> tror jag vet vad för slags bukett du menar.
Svar på tråden bukett som hänger över armen??