• Rosknoppen

Skor brudnäbbar

Vad har ni för skor på era små brudnäbbar?

Jag vill inte att det ska vara "fin", om ni förstår mig rätt. Jag vill att det ska vara mer "tufft". Själv har jag nästan aldrig haft en klänning på mig så att välja ur det utbud som finns är jättesvårt!

Nu till min undran, men dotter kommer ha en underbar klänning;
    www.laredoute.se/SubCategoryPage/SubCategoryPage.aspx

Den rosa man ser på bilden. Till det hade jag tänkt att hon eventuellt skulle ha basketkängor, typ Converse. Är det helt fel? Vet att smaken är som baken, men är det för "ofint"??

• Svar på tråden Skor brudnäbbar
  • bria

Converse finns väl i olika färger? Välja skor i matchande färg kanske? Det är väl bättre att din dotter får skor hon vill ha på sig än något som anses fint som hon vill sparka av sig.

• Hemlig2009

Enligt mitt tycke så är det för "ofint" ja. Vad är det för fel på vanliga finskor? Varför vill du att det ska vara mer tufft? Finns det inte andra tillfällen då det passar bättre?

• Ore

Min brudnäbb hade sandaler, med en glittrig sten och en blomma på. Hon är 5 år och älskade sina "prinsess-skor"...

Jag skulle tycka att det såg konstigt ut med basketkängor på dottern, om hon är en del i brudföljet, såvida du inte tänkt göra något liknande. Ska du ha mer finskor, tycker jag att dottern bör ha det också.

• Rosknoppen

Dessa var ju helt underbara!!

• Soon and very soon

nej, inte basketskor till! finns ju tuffare finskor!

Svar på tråden Skor brudnäbbar