• miamedknuff

Ett spartips

Ett tips till den som vill komma undan billigare med sin brudbukett men ända ha ett proffs som gör det (om man nu inte har ett proffs som gör det gratis ;) ) - jag ska beställa min + tärnornas bukett via Euroflorist....prisvärt och hemleverans. Sedan kan man själv tex sätta dit ett snyggt band elelr liknande om man vill piffa till den.

Denna blir det för min del:

www.euroflorist.se/Rund-bukett-BOU06_48.p

• Svar på tråden Ett spartips
  • passionsblomman

Var bara medveten om reglerna runt "lokala avvikelser" så du inte väntar dig att EXAKT sådär kommer buketten att se ut...
    Butiken har rätt att följa känslan i färg och form, men ta likvärdiga blommor-som alltså bedäms den aktuella butiken, så det är inte alls säkert att nnehållet blir jättelikt.
    jag skulle också råda dig att verkligen ha koll på den butiken, för alla inom en organsisation som euroflorist/interflora håller inte samma klass...

• miamedknuff

Då får det bli en överraskning men ändå 1500 kr billigare ;)

• lecaroline

Oj jag kollade en bukett röda rosor.. Den var ju jätte dyr!
    Har sett inne i Nordstan gbg att de binder buketten för 10 kr extra.. Synd att eur är så dyrt för det har höjt priserna på blommor med..

• passionsblomman

Ja, vad bra! tänker du så och inte är så petig med exakt sorter och så, så funkar det ju bra!

Ville bara uppmärksamma den som vill göra så, att man inte kan vara säker på att det blir exakt som på bilden.
    (har ibland sett sorgliga exempel under årens lopp)

miamedknuff skrev 2009-03-06 09:20:25 följande:
    Då får det bli en överraskning men ändå 1500 kr billigare ;)
Svar på tråden Ett spartips