• skål

GULDSKOR

Är det någon som ska ha eller har haft guldfärgade skor??
    Har ni isåfall nån bild?

• Svar på tråden GULDSKOR
  • HåKa

Jag har inga klassiska brudskor men mina finns i mitt galleri - och är i guld

• Lövnäs

Håka: Ditt galleri verkar inte vara synligt. Går att ändra i inställningarna.
    Mvh. Madeleine

• HåKa

Fattar inte varför, funkar det nu?

• Bauti

Jag och mina tärnor hade guldskor. Finns att se i mitt galleri

• lingon82

Jag köpte urfina guldskor i ballerinamodell idag. Är hur nöjd som helst. Inga bilder dock...

• Olly

Jag ska ha ett par fräcka guldskor i satäng - har precis lagt upp en (iofs väldigt dålig!) bild i mitt galleri.

• Anciii

jag tycker det är supersnyggt så länge man oxå matchar med guldsmycken och inte silver, hoppas du hitttar ;)

• Chrisse och Jonas

Man ser inga bilder alls i ditt galleri.. eller är det bara hos mig?

Olly skrev 2009-03-09 22:04:51 följande:
    Jag ska ha ett par fräcka guldskor i satäng - har precis lagt upp en (iofs väldigt dålig!) bild i mitt galleri.
  • Chrisse och Jonas

OOps.. glöm mitt förra inlägg.. hittade skorna i starka bilder mappen.. jättesöta..

Olly skrev 2009-03-09 22:04:51 följande:
  • Olly

Chrisse och Jonas skrev 2009-03-09 22:28:22 följande:

OOps.. glöm mitt förra inlägg.. hittade skorna i starka bilder mappen.. jättesöta..
    [/citat]
    Vad bra att du hittade, vet inte hur bilden hamnade dit! Har flyttat den nu...
    Anciii skrev 2009-03-09 22:08:22 följande:
    [citat]
    jag tycker det är supersnyggt så länge man oxå matchar med guldsmycken och inte silver, hoppas du hitttar ;)
    Kan bara hålla med, allt ska matcha - själv kommer jag att ha en grön klänning och guldsmycken, tycker att det kommer att bli jättefint.
  • Fenixx

jag ska ha ett par matt guldfärgade ballerinaskor, finns i mitt galleri.

• GlamourKitten

Vart har ni köpt alla dessa underbart fina skor allesamman??

Svar på tråden GULDSKOR