Frisör och fotograf varberg
Hej Alla glada
Är det någon eller några som kan ge tipps på frisör och fotograf i varberg. Mitt förstahands val var agaton sax och karin linde men båda är bokade den 1 agu
Hej Alla glada
Är det någon eller några som kan ge tipps på frisör och fotograf i varberg. Mitt förstahands val var agaton sax och karin linde men båda är bokade den 1 agu
Hej!Vi gifter oss i maj och vi har efter mycket letande hittat en fotograf vi tror kommer vara jättebra och har gjort fina bröllopsfotograferingar innan. Fotografen heter Jonas ( jafoto). Frisör har jag tyvärr inget tips på eftersom jag bokat Agaton Sax. Lycka till!
Har ni även tips på florist i Varberg?
Tack Magglo för fotograftippset!! Jag ska kolla in hemsidan. När det gäller florist så ska jag försöka få en tjej som heter maria och bor i bollebygd?? utanför göteborg. Jag bor inte i varberg mer än på sommrarna och har märkt att det int är så lätt som jag trodde att planera på avstånd.
Varberg 2009: vi bor också på annan ort och det blir lite krångligare då när man inte känner till allt.
En florist som ska vara duktig är Blomsterkällan i Morup ( söder om varberg. Jag ska ner till Varberg om 2 veckor och besöka 3 tänkbara florister för att se vilken som verkar mest kompetent och bäst pris.
Jag har bokat www.scandiaphoto.com hon var hemma hos mig i helgen och tog på barnen. Blev rekomenderad henne av ETT PAR VÄNNER DÄR HON TAGIT PÅ DERAS bröllop.
Vilka vackra bilder hon tog, sen i helgen tog hon på barnen.
Vilka vackra bilder det blev. Så jag kan rekomenderar verkligen henne.
Vi gifter oss i Varberg i maj och har bokat Lena på www.floristiskdesign.se till att göra allt från brudbukett till utsmyckning av festlokalen. Hon ha ringen butik utan gör hembesök och sedan får man en utförlig offert med bilder m.m. Kändes verkligen förtroendeingivande och lyxigt.
Hej Freddy
har ni en stor budget för blommor, har hon ok priser??
Åh, va kul att många bröllop är på gång i Varberg!
Vi har bokat fotograf Robert Bengtsson från Atelje Anna. Nordgården i Billdal ska sköta ellt som gäller blommor.
=)
Skogsrå vad betalar du för din fotograf och vad får du för pengarna???
Lite sent svar på blombudgeten. Vi lägger en hel del pengar på blommor då vi ska smycka lokalen m.m men hon är inte dyrare än en blomsterbutik.
Har ni nagra fler tips pa fotograf i Varbergstrakten?