• Chrisse och Jonas

Jag är så glad..

Jag är såå glad för att jag var ute med min ena tärna( min dekorations expert) och min moster och vi hittade sååå fina dekorationer.. både till alla borden och lite runt om i lokalen. Och till priser som fungerar i budgeten.. Jag är jätteglad för det..
    Hur går det för er andra? Har ni gjort några fynd ni är supernöjda med?

• Svar på tråden Jag är så glad..
  • Tindragull

Vad härligt! Vad hittade du för nåt då?
    Själv är jag supernöjd med de tre vaserna jag köpte till serveringsbordet. Från IKEA, det är gröna flaskor med blommor på och kostade 20:- styck har jag för mig...

• Susanna och Fredrik

Ja, dom har jag också köpt...valde mellan rosa och ofärgade och till slut blev det de ofärgade...! Väldigt bra pris på fin flaska som egentligen är en vas...hahahhah

Tindragull skrev 2009-03-09 00:03:18 följande:
    Vad härligt! Vad hittade du för nåt då?Själv är jag supernöjd med de tre vaserna jag köpte till serveringsbordet. Från IKEA, det är gröna flaskor med blommor på och kostade 20:- styck har jag för mig...
  • Susanna och Fredrik

Som jag nu ser att du ska ha som vas....jag ska ha dem som bordsvattenflaskor...haha

Vad härligt! Vad hittade du för nåt då?Själv är jag supernöjd med de tre vaserna jag köpte till serveringsbordet. Från IKEA, det är gröna flaskor med blommor på och kostade 20:- styck har jag för mig...
  • Tindragull

Hihi... det har jag inte ens tänkt på att man skulle kunna ha dem till...

Susanna och Fredrik skrev 2009-03-09 00:22:28 följande:

Som jag nu ser att du ska ha som vas....jag ska ha dem som bordsvattenflaskor...haha
  • Fru Indosaurie

åh är det "superfin"? den kan jag också tänka mig att ha som vattenflaska (kikade på hemsidan nu för jag blev så nyfiken) så då blir vi iaf två
  • Susanna och Fredrik

Ja, det är nog den...superfin...typ 19 spänn flaskan =)
    Fru Indosaurie skrev 2009-03-09 00:28:33 följande:

åh är det "superfin"? den kan jag också tänka mig att ha som vattenflaska (kikade på hemsidan nu för jag blev så nyfiken) så då blir vi iaf två
  • DanKat

Vi är supernöjda med ett antal fynd vi lyckades göra när vi beställde saker från USA och dollarn fortfarande var låg (även med en hög kurs så är grejerna vi beställde ändå betydligt billigare där, så vi gjorde verkligen superfynd jämfört med om vi hade köpt grejerna här hemma )

Men vi är faktiskt supernöjda med väldigt mycket vi har köpt, vi har varit ute i väldigt god tid och superfyndat flera saker på rea till jättebra priser! Man blir så glad av sånt!

• Chrisse och Jonas

De är ju super söta och vilket bra pris..Bra att veta att de finns.
    Själv köpte jag ljushållare på hög fot i glas med rosa dekoration som ska stå på honörsbordet och tungorna.. sen köpte jag ljushållare i två höjder med vit dekoration.. rätt höga och så lite annat. Finns i mitt galleri.
    Jättekul med allt som har med dekorationer att göra tycker jag.

• Chrisse och Jonas

DanKat.. visst är det superkul att fynda på rea.. jag blir också jätteglad av hitta fynd.
    Vilken tur att ni handlade när dollarn var låg.. då blir det ju urbilligt.. mycket är så billigt i Usa. Har själv beställt nåt därifrån.

• Tindragull

Kikade in i ditt galleri och det var ju finfina saker du hade köpt!
    Var har du hittat hjärteljusen? De var ju ursöta!

Chrisse och Jonas skrev 2009-03-09 21:18:56 följande:

De är ju super söta och vilket bra pris..Bra att veta att de finns. Själv köpte jag ljushållare på hög fot i glas med rosa dekoration som ska stå på honörsbordet och tungorna.. sen köpte jag ljushållare i två höjder med vit dekoration.. rätt höga och så lite annat. Finns i mitt galleri.Jättekul med allt som har med dekorationer att göra tycker jag.
  • Chrisse och Jonas

Hittade faktiskt dem på Netto när det var Alla hjärtans tider.. av alla ställe.. gäller att alltid ha ögonen med sig.. fniss.

Tindragull skrev 2009-03-10 20:11:29 följande:
    Kikade in i ditt galleri och det var ju finfina saker du hade köpt!Var har du hittat hjärteljusen? De var ju ursöta!Chrisse och Jonas skrev 2009-03-09 21:18:56 följande:
  • Tindragull

Aha!
    Ja, det gäller verkligen att ha ögonen öppna!

Chrisse och Jonas skrev 2009-03-10 20:15:57 följande:

Hittade faktiskt dem på Netto när det var Alla hjärtans tider.. av alla ställe.. gäller att alltid ha ögonen med sig.. fniss.
  • DanKat

Det håller jag verkligen med om! Man kan göra riktiga superfynd om man har öppet sinne när man går t.ex. i matbutiker eller klädaffärer eller på andra otippade ställen! Hittade t.ex. en gång ett halsband med en massa rader med fula småpärlor på en HM-utförsäljning för inte många kronor. Det var inte alls snyggt och inget jag nånsin skulle använda, MEN mitt bland alla pärlor på halsbandet fanns det ett STRASSBAND! Och det var alltså ett ganska långt halsband, så jag köpte det direkt bara för att få strassbandet Blev mycket billigare än om jag skulle gått och köpt ett lika långt strassband på en tygaffär eller pysselaffär
  • Chrisse och Jonas

Ja.. där ser man, så smart. vilka hök ögon... bra jobbat

DanKat skrev 2009-03-10 20:21:59 följande:
    Det håller jag verkligen med om! Man kan göra riktiga superfynd om man har öppet sinne när man går t.ex. i matbutiker eller klädaffärer eller på andra otippade ställen! Hittade t.ex. en gång ett halsband med en massa rader med fula småpärlor på en HM-utförsäljning för inte många kronor. Det var inte alls snyggt och inget jag nånsin skulle använda, MEN mitt bland alla pärlor på halsbandet fanns det ett STRASSBAND! Och det var alltså ett ganska långt halsband, så jag köpte det direkt bara för att få strassbandet Blev mycket billigare än om jag skulle gått och köpt ett lika långt strassband på en tygaffär eller pysselaffär
Svar på tråden Jag är så glad..