• Belle och Chrille

Rosa skor

Jag undrar om någon kan tipsa mig om vart jag kan hitta ljusrosa-mellanrosa brudskor med en liten klack på. Någon som sett några?

• Svar på tråden Rosa skor
  • Belle och Chrille

Tack för tipsen. Jag känner inte att det behöver vara skor anpassade just för bröllop, men annars gäller det ju att ha is i magen och vänta tålmodigt tills det kommer ut någon passande rosa sko i "vanlig" butik.

• Luucie

Den här finns i butik nu och jättesöt!
    www.scorett.se/default.asp

Vet inte hur det ser ut på din dator men i verkligheten är den mjukt rosa (i min är den nästan vit nämligen) och finfin

• Belle och Chrille
    Luucie skrev 2009-03-10 18:15:21 följande:
    Den här finns i butik nu och jättesöt!www.scorett.se/default.aspVet inte hur det ser ut på din dator men i verkligheten är den mjukt rosa (i min är den nästan vit nämligen) och finfin
    Åh, tack...Kan du säga mig vad skon heter. Den länken du gav mig, förde mig bara till scoretts hemsida.
  • Red Scarlet
    Luucie skrev 2009-03-10 18:15:21 följande:
    Den här finns i butik nu och jättesöt!www.scorett.se/default.aspVet inte hur det ser ut på din dator men i verkligheten är den mjukt rosa (i min är den nästan vit nämligen) och finfin
    vilken sko/kategori är det? Man kommer ju till förstasidan :7
  • Luucie

Ja men gud vad tokigt det blev!

Skon heter Tiamo och finns under kategorin pumps med hög klack. Vilket är missvisande för dessa har en ganska låg klack.

De har träklack och en rosett i fram! Kostar 399 kr.

• Red Scarlet
    Luucie skrev 2009-03-10 18:35:45 följande:
    Ja men gud vad tokigt det blev!Skon heter Tiamo och finns under kategorin pumps med hög klack. Vilket är missvisande för dessa har en ganska låg klack.De har träklack och en rosett i fram! Kostar 399 kr.
    Åh de var ju jättesöta! Så fint med träklacken också. Jag har rosa/grönt som färgtema och vill gärna ha ljusljusrosa skor istället för traditionellt vita. Tyvärr måste jag ha utan klack (ballerina), men det börjar ju bli vår så får ge mig ut på jakt!
  • Belle och Chrille

Jag misstänkte att det var dem när jag kollade på sidan. Jätte söta. Nu måste jag ut och prova dom på riktigt imorgon.

• Livsvinst

Ska också gifta mig i rosa skor. Ett par paljettbeklädda Manolo Blahniks (SATC Carries favoritskor) som jag köpte i New York förra veckan. Är så lycklig

Joanna

www.livsvinst.se

• Luucie

Belle och Chrille skrev 2009-03-10 18:56:22 följande:

Jag misstänkte att det var dem när jag kollade på sidan. Jätte söta. Nu måste jag ut och prova dom på riktigt imorgon.
    Den är sköön! Jag har faktiskt provat den. Den är mjuk och bra för det är ju skinn och klacken är väldigt bra höjd.

Själv är jag sugen på en sko som heter Scorett, samma kategori men högre klack och 999kr! Hu!
    Men så rackarns fina
  • Belle och Chrille

Mm, dom är också fina...men betydligt högre klack. Jag som inte är van vid så höga klackar får nog ta det lite lugnt.

• Milla84

Nu har jag fått hem mina rosa skor, finns bild i galleriet.

• Chrisse och Jonas

Jättesöta..

Milla84 skrev 2009-03-12 18:43:36 följande:
    Nu har jag fått hem mina rosa skor, finns bild i galleriet.
  • Milla84

Ja, jag tyckte att dom blev jättebra!

Svar på tråden Rosa skor