Rosa skor
Jag undrar om någon kan tipsa mig om vart jag kan hitta ljusrosa-mellanrosa brudskor med en liten klack på. Någon som sett några?
Jag undrar om någon kan tipsa mig om vart jag kan hitta ljusrosa-mellanrosa brudskor med en liten klack på. Någon som sett några?
Pernillas brudskor
Tack för tipsen. Jag känner inte att det behöver vara skor anpassade just för bröllop, men annars gäller det ju att ha is i magen och vänta tålmodigt tills det kommer ut någon passande rosa sko i "vanlig" butik.
Den här finns i butik nu och jättesöt!
www.scorett.se/default.asp
Vet inte hur det ser ut på din dator men i verkligheten är den mjukt rosa (i min är den nästan vit nämligen) och finfin
Ja men gud vad tokigt det blev!
Skon heter Tiamo och finns under kategorin pumps med hög klack. Vilket är missvisande för dessa har en ganska låg klack.
De har träklack och en rosett i fram! Kostar 399 kr.
Jag misstänkte att det var dem när jag kollade på sidan. Jätte söta. Nu måste jag ut och prova dom på riktigt imorgon.
Ska också gifta mig i rosa skor. Ett par paljettbeklädda Manolo Blahniks (SATC Carries favoritskor) som jag köpte i New York förra veckan. Är så lycklig
Joanna
www.livsvinst.se
Belle och Chrille skrev 2009-03-10 18:56:22 följande:
Mm, dom är också fina...men betydligt högre klack. Jag som inte är van vid så höga klackar får nog ta det lite lugnt.
Nu har jag fått hem mina rosa skor, finns bild i galleriet.
Jättesöta..
Ja, jag tyckte att dom blev jättebra!