• Sonja68

Funkar dessa som brudskor??

Hej alla BT:are!
    Behöver hjälp. Liten budget, dåligt med tid, svårt att hitta skor på den lilla orten långt från den stora staden...
    Skulle dessa funka??? Verkar sköna och bekväma. Lite glansiga. De kan man dessutom använda senare till vad som helst. Bild på min klänning hittar ni i mitt galleri (dock vit inte rosa). Det enda jag stör mig på är den svarta sulan som kanske syns...men å andra sidan är klänningen lång och klacken inte så hög... HJÄLP MIG!!! Villrådig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-10 14:07
    www.eurosko.se/kategori/245/finskor.html
    här kommer länken!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-10 14:09
    Kolla in skomodell 458 i vitt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-10 14:11
    Det är inte den sko som visas först, ni måste bläddra till skomodell 458.
    MIn klänning: www.keepmeinstitches.biz/maid3449.htm

• Svar på tråden Funkar dessa som brudskor??
  • zeddy

Jo, men de var ju jättefina! Jag kan dock inte se ditt galleri för att se hur din klänning ser ut...

• zeddy

Jo, men varför inte. Det blir nog toppen ihop!

• mamci

Jätte fin klänning! Skorna blir bra till den, helt klart!

• Anmy

Absolut och vilken helt underbar klänning!
    Kommer bli jättesnyggt.

• Sonja68

Tack snälla ni! Då är det bara att hoppas att skon finns kvar i min storlek...

• Linadesign

Absolut att du kan ha dem!
    De champagnefärgade med rosen på var väldigt fina också tycker jag.

• Sonja68

Jo, jag såg dem, men passar de till kritvit klänning? Finns en snygg vit sandalett också, men vi gifter oss 4/4 och då ligger det snö här och tänkte att om man tar sko UTAN öppen tå så behöver man inte byta när man trippar mellan kyrka och bil, bil och festlokal osv. Slipper få in snö mellan tårna, ha-ha!

Stör det inte om den svarta sulan syns lite, tror ni? Modell Roots 458 pratar jag om.

Linadesign skrev 2009-03-11 08:28:22 följande:
    Absolut att du kan ha dem! De champagnefärgade med rosen på var väldigt fina också tycker jag.
  • Linadesign

Jag tycker det skulle funka med champagnefärgad sko till vit klänning. Det är tillräclkigt stor kontrast för att folk inte ska tycka att det är en dålig matchning. Men din aspekt med snön gör att jag förstår om du väljer en sko med stängd tå!

• Sussii

självklart kan du ha den skon :D

• anja1661

du kan absolut ha de skorna! det gör inget att man ser den svarta sulan....det gör man ju på de flesta skorna.
    kör på de du!!

• Pärlan2009

Jag tyckte att skorna var jättefina! Passade på att kolla in en massa andra skor också, de hade ju min storlek på en del! 42 brukar vara svårt att hitta så tack för tipset!

• RhjärtaJ

ja men det är väl riktiga bröllopsskor!! fina, själv hoppas jag att jag ska kunna låna av nån...

• Sonja68

Hej! Var och provade skorna i lördags och de kändes inte så bra. Inte riktigt JAG...om ni fattar vad jag menar. Så de blev de vita sandaletterna på bilden ovanför, Tesori 109 kallas modellen. Jättefina och sköna. De Champagnefärgade med rosetten var helt underbara, men vågade inte bryta det vita...fegis, jag vet :-S
    Problemet med snön vet jag inte riktigt hur jag löser. Ska prova en väninnas vita stövlar ikväll som jag får låna för "transporterna". Men hon har en storlek större än mig. Annars så får väl min m2b bära mig, han är stor och stark (och jag liten och nätt) HA-HA!!!

• Sonja68

Kolla sandaletterna i mitt galleri, funkar de tror ni? Den med stängd tå kändes bara så "inte jag"...

Svar på tråden Funkar dessa som brudskor??