• SimonCaro

Vad ger man dem som hjälpt till?

Har många många som hjälpt till och komme rinte kunna lägga mer än högst 100-150 kr på varje person.. Vad kan man ge? Känns så trist med en vas el nått...

Det är musiker, filmare, fotografer, köksbiträden, servitriser, bestmen, tärnor, hon som gjort blommorna etc.... De ställer upp gratis! (Vi har alla gjort de för varandra vid olika tillfällen)

Ca 20-25 personer.....

(Ganska stort bröllop med ungefär 140 gäster.... så alla står inte och gör saker hehe)

• Svar på tråden Vad ger man dem som hjälpt till?
  • HurraViSkaGiftaOss

Köp två bio biljetter till varje person. Går du in på SF.se så kostar det bara 50 kronor per person.

• marriage09

Bor ni i samma stad, kan ni inte isf boka in ett datum och bjuda alla på ngt, bio och fika, middag hemma, teater...

• Sonja68
    HurraViSkaGiftaOss skrev 2009-03-11 14:59:09 följande:
    Köp två bio biljetter till varje person. Går du in på SF.se så kostar det bara 50 kronor per person.
    Men vilken jättebra idé! Tack, den "snor" jag
  • SimonCaro

jättebra ideer... tyvärr e musiker o annat från många olika städer... så de e lite svårt... var på sf.se hittar man de priserna? Ser inte det någonstanns.. såg ba om man köper genom företag 50 st så kostar de 70 någonting per biljett....

• HurraViSkaGiftaOss

ja det är kanske genom företag, jag brukar köpa till jobet.
    Om jag var du skulle jag ringa SF och säga att du vill köpa 50 biobiljetter och fråga om du kan få en specialare. Det är jättetreviga där och hjälper dig säkert!

Svar på tråden Vad ger man dem som hjälpt till?