• Skanör

Tärnklänningar - Var finns Vila-klänningar i Malmö?

Ska leta tärnklänningar till två tonåringar och vill ha vanliga "festklänningar" som passar i den åldern, inte balklänningar. Har insett att Vila verkar ha mycket som skulle kunna vara lämpligt, men undrar i vilka butiker man hittar Vila-klänningar? Eller någon som har tips på annan lämplig butik? Vill gärna ha tips på fysiska butiker, i Malmö/västra skåne.

• Svar på tråden Tärnklänningar - Var finns Vila-klänningar i Malmö?
  • Sofinka

Moment på Södra Förstadsgatan har Vila. Det kommer dessutom att öppna en Vilabutik på Entré bakom Värnhem som öppnar den 19/3.
    Lycka till!

• suamaca

Finns även en i triangeln! :)

• paulaner

Vila finns också lite otippat på Malmströms/Camilla som har butik på Caroli, Södra Förstadsgatan/Gågatan och inne på Triangeln. Där brukar det dessutom finnas kvar av de lite ungdomligare plaggen eftersom deras målgrupp är något äldre... Så det är mitt hetaste tips.

Förutom de som är nämnda ovan så finns det också - tror jag - i den lilla klädbutiken snett mittemot Buttericks på Skomakaregatan/Gågatan.

Lycka till!

• älskarlivet

Det finns en hel vila-butik i Entré har jag för mig..

• 0703063153

Såg Vila hade fått in en kort, lite ballong känsla ner till den var jätte fin klänning. Men det är i en affär på en ort 30 min utanför Malmö. ( Orten heter Skurup och affären heter trend)

Lycka till med inköpen

Svar på tråden Tärnklänningar - Var finns Vila-klänningar i Malmö?