Måste brudskor vara spetsiga???
Har alla köpt brudskor som är spetsiga?
Är det kanske snyggare med spetsiga än med "runda" under klänningen?
Har alla köpt brudskor som är spetsiga?
Är det kanske snyggare med spetsiga än med "runda" under klänningen?
Nej, finns runda brudskor.
En del brudar vet jag ahr vita ballerinaskor också.
Vad gör det, dom syns ju inte om du har hellång klänning
Ha skor som är bekväma
Nä,jag har köpt ett par med rundad tå och med liten klack. Man måste ju kunna ha dem under hela dagen/kvällen ;)
Jag vill inte ha spetsiga utan kommer leta lite rundad tå. Passar mig mycket bättre!
Nej det hoppas jag verkligen inte! För då har jag köpt fel!! Haha nä men allvarligt man får ha vilka skor man vill.
Jag har inte köpt brudskor alls.
Kommer till mångas förskräckelse ha svarta skor med hög klack och rosa satinband. De är dessutom, ve o fasa öppna i tån..
Säger detsamma. Men visst är det konstigt att det är så svårt att få tag på! I alla fall bland de "klassiska brudskorna", tycker att alla man stöter på är just spetsiga.
Jag vill helst ha med carrétå. Hoppas bara det finns när det är dags för skoköp.
Jag är som Luucie. Har ett par mörklila skor. Passar i försäg eftersom vi har lila som färgtema.
Jag gick efter hur bekväma skorna är så jag kan gå i hela dagen.
Jag gillar inte heller spetiga tår, har ganska långa smala
fötter och inbillar mig att de ser mycket större ut då;)
+ att jag tycker att de rundade är finare, hittade dessa
på nätet som jag funderar på om jag inte hittar några i stan
www.dansshopen.nu/shop/index.php&productId=253
modellen heter "Claudia", har bara hört bra saker om dansshopen,
man handlar fraktifritt med kort och det verkar lätt att byta om de inte passar.
Jag har tålösa guldskor, med kilklack!
Man kan ha precis vad man känner för!
Jag skall ah svarta skinn skor med "platt" nos. Har svart i min klänning
jag ska ha guldfärgade ballerinaskor.
Jag tror det är känslan också att man känner sig i fin i skorna även om dom inte syns. man kan ha fina skor i kyrkan men byta om senare till festen så man orkar gå å ja dansa med för den delen ;)
va skönt att höra att så många inte vill ha spetsiga skor!
Då ska jag nog köra på min första känsla och inte köpa spetsiga skor...
Jag ska inte heller ha spetsiga skor, jag har köpt ett sånt par som cameo funderar på från dansshopen
Bröllopet ogillas ifall tårna inte deformeras åtminstone 5% under vigselakten.
Jag hade ett par vita ballerina som var med "spets" på ovansidan vilket gjorde dom lite "finare" och bekväma var dom också, hade dom på mej från 12 på dagen till 04 på natten.
Jag vill ha en låg sko, eventuellt ballerina, som är rosa! Inte knalligt cerise utan snarare ljusrosa eller nåt sånt. Är det någon som har sett det ute i någon butik??? Jag hittar inga än så länge...