• roro1

Funkar dessa skor???

Köpte dessa skor idag..( Bild finns i mitt galleri)men tvivlar lite på om det funkar! Inte en traditionell brudsko men kanske går ändå?

Färgen passar ganska bra med min klänning som är champagnefärgad..skon är bekväm och lagom hög. Dessutom så kommer ja kunna använda den efter bröllopet..
    men skulle vilja höra mig för lite..tycker ni att det kan funka?? eller ska man köra på nåt lite mer diskret...?

• Svar på tråden Funkar dessa skor???
  • Fru Indosaurie

jag tror att du måste öppna ditt galleri först

• Ananias

vet du va, jag tycker du ska ha de skor som du gillar bäst. dom va fina!
    jag ska ha de bekvämaste jag hittar! skiter i om det är en brudsko elelr gympadojja=)...vem ser skorna ändå liksom?? ingen..om man ska ha lång klänning vill säga

• novia72

Håller med Ananias!! dock tycker jag inte att klänning & skor går i samma "stil"...men om du vill komma upp lite och skorna är bekväma tycker jag att du ska köra....de syns inte oavsett vilka (vilken stil) du väljer! ;)

• roro1

jag tycker att dom är såå fina! men vet inte om jag gillar dom till just bröllopet. men det viktigaste är ju som du säger att dom ska va bekväma.

Grejen är att min klänning har världens släp så måste liksom lyfta upp det när jag ska dansa under kvällen och då kommer skorna synas ganska mycket.är lite rädd att träklacken ser ful ut mot klänningen!

• tonårsmorsa

Jag håller med novia att skor och klänning inte går i samma stil, men ingen kommer ändå se skorna. Däremot funderar jag över hur din "gångstil" påverkas av platåsulor. Tyvärr ger de ofta en inte så snygg hållning och gång.

• novia72

Jag skulle nog tänka mig att bo i de skorna en hel sommar ;) såå snygga!!! men som du säger träklacken? Testa klänning och skor tillsammans och rådfråga en väninna du litar på!!!! ;)

• roro1

jaa dom är fantastiska:)
    hmm aa köpte dom idag så har inte hunnit testa med klänningen, bara hunnit kolla in färgen..men ska nog ta vara på ditt tips Novia72.. ta på mig allt och fråga en väninna..ja det är inte lätt när man vill va snygg, ha det bekvämt och bli längre på en och samma gång:)

Svar på tråden Funkar dessa skor???