• Oneesan

Hjälp med skoproblem

Jag presenterar dagens i-landsproblem, fast otroligt viktigt för mig

Jag har velat ha ett part röda pumps, har provat flera men inga har passat. Nu såg jag på Biancos hemsida att det fanns jättefina röda pumps där. Men närmaste affär finns 20 mil bort, brukar åka till den staden ibland men man bör ha något mer ärende för att åka 40 mil. Tidigare då jag gett upp hoppet om röda skor var jag inte till skopunkten och hittade ett par vita skor som satt mycket bra, men jag hade behövt en storlek större och detta fanns ej. Nu ska min mamma åka till Göteborg så jag kan be henne köpa de vita skorna eftersom jag vet att dessa passar, men jag hade ju velat ha röda.

Vad ska jag göra, vänta och hoppas att jag kommer iväg och kan prova skorna hos Bianco, eller be mamma köpa de vita nu när hon ska iväg?

Just, skorna finns i galleriet om ni vill titta på mina problem

• Svar på tråden Hjälp med skoproblem
  • Mrs4ever

Vad jag förstår så är det röda skor du vill ha.
    Då tycker jag att det är röda skor du ska köpa =)

Kan inte du och din 2b åka på en liten utflykt till denna staden som har de röda skorna, kanske äta en god lunch eller middag på restaurang eller liknande. Då kanske det känns okej att åka den biten?

• syllan

Jag beställde mina skor från have2have.se ett par vita dock, men de har röda pumps oxå, sök på röd på deras hemsida. Lycka till! (dessutom har de en del rea nu)

• Oneesan
    syllan skrev 2009-03-16 10:27:23 följande:
    Jag beställde mina skor från have2have.se ett par vita dock, men de har röda pumps oxå, sök på röd på deras hemsida. Lycka till! (dessutom har de en del rea nu)
    Har ett par därifrån liggande i köket som inte satt bra så om jag ska skicka skor fram å tillbaka så kommer portot snart väga upp en resa
  • Vinröd
    Mrs4ever skrev 2009-03-16 10:15:34 följande:
    Vad jag förstår så är det röda skor du vill ha.Då tycker jag att det är röda skor du ska köpa =)
    Jag håller fullkomligt med!
    Å andra sidan kanske de röda skorna inte passar och du kanske inte hittar några andra röda som är ok. Hoppas givetvis att detta inte inträffar! Om det gör det kan det ju var skönt att
    ha de vita i "reserv" och förhoppningsvis slippa total bröllopsångest. Jag tyckte de vita skorna också var söta, och dem kan du ju använda vid något annat tillfälle också. (Eller lämna tillbaka). Jag hade bett mamma köpa de vita och sedan hoppas på det bästa.
  • annape84

Köp de röda! Du kommer ånga dig annars... passar de inte kan du väl sälja de på blocket eller nått! Då vet du iaf att de inte passade!
    Lycka till

• Oneesan
    Vinröd skrev 2009-03-16 12:15:49 följande:
    Jag håller fullkomligt med! Å andra sidan kanske de röda skorna inte passar och du kanske inte hittar några andra röda som är ok. Hoppas givetvis att detta inte inträffar! Om det gör det kan det ju var skönt attha de vita i "reserv" och förhoppningsvis slippa total bröllopsångest. Jag tyckte de vita skorna också var söta, och dem kan du ju använda vid något annat tillfälle också. (Eller lämna tillbaka). Jag hade bett mamma köpa de vita och sedan hoppas på det bästa.
    Jo det är så problemet är om man skall chansa på att de röda passar, sen kanske det kommer in en hög med vita till studenten så tåget kanske inte helt har gått.

Jag får ge mig ut på en skoresa i Sverige och hoppas jag hittar dem. Eller så kanske jag får hyra någon med storlek 41 att gå och prova de röda på Bianco
Svar på tråden Hjälp med skoproblem