• Horton

Skor från USA???!!!

Jag har hittat ett par helt underbara skor på nätet... Enda problemet är att dom finns i USA. Jag har mejlat och mejlat men dom verkar inte vara så intresserad av att skicka dom till Sverige.. Är det någon som vet hur man kan göra? Någon skobutik i sverige som kan beställa från utlandet på "begäran"
    Jag vill så gärna ha mina Badgley Mischka!!!

Här finns dom:
    perfectdetails.com/Carlo-Pink.htm

• Svar på tråden Skor från USA???!!!
  • Miss Bubbles

Det finns sidor man kan beställa igenom. De fixar en "amerikansk adress" till dig, så att du kan beställa på vilka sidor du vill och sen skickar dom det till dig.
    Vet inte hur mycket det kostar i slutändan, har hört att det kan bli rätt dyrt. Men det är ju ett sätt att verkligen få det man verkligen vill ha!
    Här är två sidor som kanske kan hjälpa.

www.shopanyamericanstore.com/
    www.myus.com/index.shtml

• Housefrun

Hej!
    fantastiskt fina skor!! kan du inte kolla om det finns någon i Sverige som säljer Mischka's och be dem köpa in dem till dig?

Hoppas du får tag i dem!!

Horton skrev 2009-03-17 13:38:37 följande:
    Jag har hittat ett par helt underbara skor på nätet... Enda problemet är att dom finns i USA. Jag har mejlat och mejlat men dom verkar inte vara så intresserad av att skicka dom till Sverige.. Är det någon som vet hur man kan göra? Någon skobutik i sverige som kan beställa från utlandet på "begäran"Jag vill så gärna ha mina Badgley Mischka!!!Här finns dom:perfectdetails.com/Carlo-Pink.htm
Svar på tråden Skor från USA???!!!