Testpersoner sökes till budgetprojekt
Jag skall gifta mig om ungefär ett år och håller för närvarande på med kursen Projektarbete i skolan. För att vara lite effektiv så gjorde jag så att jag som projekt gör en guide till hur man ska lägga upp sin budget inför eett bröllop samt en ecxelmall som skall göras så att man lätt får en översikt över förväntad budget, faktiskt kostnad, kvarvarande kapital, diffar etc.
Nu är det så att jag skulle behöva bolla lite idéer med Er som håller på att planera erat bröllop och ni som redan är gifta och har gjort en budget till detta.
Det är alltså själva excelmallen jag behöver lite reklektioner om. Är ni intresserade av att bistå mig med denna så kommer jag maila den till er vid ett par, kanske tre tillfällen och ni får se över den, kanske prova den på er egen budget etc och sen maila mig med feedback. vad tycker ni fukar bra, vad funka mindre bra, bör man lägga till/ta bort någon budgetpost etc.
Finns det mån tro någon där ute som är sugen på att assistera mig lite i detta projekt? Skriv en rad i gästboken då vettja :)