Sandaler eller liknande?
Jag kan verkligen inte gå i högklackat eller liknande. Någon som vet var man kan hitta snygga, prisvärda sandal-liknande skor?
Jag kan verkligen inte gå i högklackat eller liknande. Någon som vet var man kan hitta snygga, prisvärda sandal-liknande skor?
*puffis*
inga fina ballerinaskor då?
ska jag ha själv.
Här är en till, trodde aldrig jag skulle hitta skor, speciellt då jag har en högerfot som är större, en halv storlek.
Men testat och testat, ville ha ballerina, men de "klämmer" i öppningen. Skor med klack går bort, typ pumps, de med enbart remmar känns som jag skall kliva ur. Så testade jag en med kilklack. Helt underbara!! Inte så stor kilklack, men lagom så jag slipper sy upp 4 lager klänning.
Köpte dem på Wedins. Kommer bilder i helgen.
Jag har ett par supersköna sandaler med låg klack från Ecco, de brukar jag alltid ha vid konserter när man ska stå still länge inför publik. Kika på deras hemsida.
Hittade ex de här, visserligen med liten klack men säkert mkt bekvämare än många andra liknande.
www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/97023/00117/detail.do
Eller kanske nåt sånt här
www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/97303/01378/detail.do
www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/43983/55691/detail.do
har man röda blommor kan det vara jättefräck att matcha m skorna och då finns tex de här:
www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/97423/01466/detail.do
www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/97723/01466/detail.do
Om du vill ha snygga skor utan klack så finns det ett par som jag tycker är superfina på Brandos:
www.brandos.se/blink/bowie-10376/