• jojoånick09

var hitta bekväma bröllopsskor?

jag har sett att många köper sina skor antingen via nätet eller möjligen på skopunkten..
    någon som kan tipsa om bra affärer både som nät och som vanliga?

• Svar på tråden var hitta bekväma bröllopsskor?
  • Villemoa

Nu vet jag iofs inte var du bor men jag köpte mina på Kik i Sthlm. De är vadderade och mina gick att beställa i extra breda då jag har bred fot. Jag kan inte ha vilka skor som helst men dessa är hur bekväma som helst!

• Skymning

Har läst om ett märke som heter Rainbow här på BT i en annan tråd. Är visst ett dansskomärke. Hyfsade priser också.

• didis

Ecco gör kanske inte världens snyggast skor i alla lägen men absolut de skönaste!!

Sällan går didis på fest där det vankas dans natten lång utan skor från Ecco...

• Skymning

Nu har jag hittat butiken på nätet (eller en av dem) som säljer Rainbowskor:

www.dansshopen.nu/

från 465 kr, efter en liten snabbtitt.

• Villemoa

I love Ecco too!!

Ska faktiskt också köpa ett par vita Foppatofflor att ha när jag inte orkar i brudskorna någe mer De är skitfula, jag vet, men jag har ett par svarta hemma och de är nog tamejf*n det skönaste jag gått i!! Passar finfint för mig som har breda fötter

didis skrev 2009-03-20 21:45:35 följande:
    Ecco gör kanske inte världens snyggast skor i alla lägen men absolut de skönaste!!Sällan går didis på fest där det vankas dans natten lång utan skor från Ecco...
  • Skymning

Pumkin: Var nog därför jag trodde det var en danssko...

• Nippran

Perfect match (göteborg) säljer brudskor/festskor. Går att få satinskorna färgade till den nyans man önskar.

• Hemlig2009

Låter som mina skor då jag handlat därifrån, men det märket heter Ivory. Rainbow är dyrare än så, de billigaste kostar 840 kr.

Skymning skrev 2009-03-20 22:25:55 följande:
    Nu har jag hittat butiken på nätet (eller en av dem) som säljer Rainbowskor:www.dansshopen.nu/ från 465 kr, efter en liten snabbtitt.
  • Skymning

En lite för snabb titt då!

• cissijap

Bästa sidan för att köpa skor är denna hemsida:

www.after-sunset.co.uk/

Provade ut ett par skor i flera av stockholms bröllopsbutiker, och beställde sedan mina här för ca halva priset. Tar ca 2 veckor för leveransen - men helt klart värt d!

Svar på tråden var hitta bekväma bröllopsskor?