Hjälp! avslöja morgongåvan?
Jag har köpt en lyxig rakborste, ställ och tvål till min blivande i morgongåva. Nått som jag kom på för ett par månader sedan att han nämnt nån gång att det skulle han vilja ha nån gång i framtiden. Var riktigt glad för att jag kommit på det och tänkt att det blir han jätteglad för.
Nu på sista tiden har han börjat intressera sig för rakning mer och bland annat prövat att raka sig med rak-kniv som han fått ett par gamla och slipat upp.
När jag pratade med honom i kväll berättade han att han gått och köpt sig en rakborste oxå, för då skulle det bli ännu bättre!
Suck! vad ska jag göra nu? avslöja att jag har köpt det och se om han fortfarande kan lämna tillbaka sin? (vet att han inte prövat den, men inte om han öppnat en förpackning eller liknande). Det är i princip för sent för mig att lämna tillbaka det sett jag köpt (via internet)
Rakborstar är ganska dyra, han köpte en för 200 kr, jag betalade 275 för den jag köpt och det var en av billigaste i äkta grävlingshår jag kunde hitta, och vi har inte så bra ekonomi.. Dessutom håller de i massa år så man behöver inte mer än en!
Grejen är att vi har inte heller snackat om morgongåva, så jag vet inte om han köpt nått till mig, och blir stressad om jag berättar att jag köpt till honom... Suck, sorry om det blev lite långt!