• JJME

Vita stövlar

Har köpt ett par vita stövlar att ha under vigseln för länge sedan. Nu blir bröllopet först i maj, 16:e. Kan man ha stövlar till klänningen då? Klänningen är knäkort. Eller börjar det lida mot sommar och man har några fina lågskor?

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vita stövlar
  • aikidoaasa

Det kan vara olika med hur temperaturen är den tiden... ibland är det riktigt varmt och andra år har värmen inte hunnit komma ännu. Jag tycker att du ska avvakta lite. Tänk dock på att kvällarna fortfarande är ganska kalla då även om dagarna är varma.

• JJME

Det är sant!! Vi gifter oss uppe i Örnsköldsvik, så det är ju ändå lite norrut. Det kan vara fint och det kan vara sämre. Vi gifter oss 16.00 så det är ju inte direkt på förmiddagen heller...

• marriage09

Jag tror att man kan ha stövlar. Eller så är det bara jag som vill att du skall ha stövlar bara för att jag inte får ha det grrrrrr =) Gifter mig mitt i högsommaren, har en fräck, knäkort klänning och hatar att ha "kort" utan stövlar. Funderar därför på ett par sandaler med snörning upp på vaderna (har inga, men kanske kan hitta), bara för att få "stövelkänslan", kanske kan vara något för dig också?

Svar på tråden Vita stövlar