• Superälsklingen

bröllopsresa - sista minuten?

jag funderar helt enkelt på att ta en sista minuten som bröllopsresa. Någon annan som funderar/funderat på detta? någon som kanske gjort det?
    fördelarna är ju klart att det är billigare. och lite spännande =)
    nackdelarna är väl att man får ta det som finns helt enkelt.
    nån som har några tankar?

• Svar på tråden bröllopsresa - sista minuten?
  • 040409

om du kan åka lite när som så kan det ju va bra, men kan du bara vara ledig i en vecka och det ska planeras i god tid med ledighet och så är det kanske inte en så bra idé? Oftast är det ju bra att ha ett par datum att välja mellan när det gäller sista minuten.

• Superälsklingen

vi är lediga två veckor efter bröllopet. kanske blir en vecka till...

• 4ever2

Jag reser gärna sista minuten just för att det är mer spännande och det har alltid fallit väl ut hittills. Men det kan också gå helt fel, jag skulle personligen inte vilja chansa med bröllopsresan. Jag skulle göra allt i min makt för att försäkra mig om att den blir minnesvärd. Hoppas ni får en trevlig resa!

• Carpe Cape diem

Jag rekommenderar sista minuten om det inte är precis när det är högsäsong för semester. Du kan alltid betala extra för att få reda på hotell, bekvämligheter och det blir alltid billigare.

• Jenzan

Funderar också faktiskt på en sista minuten, kommer att åka ensamma utan vår son i en vecka. Sedan kommer vi spara ihop till en Thailandsresa året efter då hela familjen åker.
    Vill bara komma iväg, bara han och jag. Försöker inte ha dåligt samvete utan försöker tänka att han har det super hos mormor& morfar.

Svar på tråden bröllopsresa - sista minuten?