• angelamaria

Någon som köpt skor på Pernillasbrudbutik.se?

Är det bra kvalite på skorna?
    Bekväma?

Hur är storlekarna?

• Svar på tråden Någon som köpt skor på Pernillasbrudbutik.se?
  • fredag den 13e

Det skulle jag också vilja veta. *puff*

• 28 Aug

Jag har Storlekarna stämde bra för mig! Och jag har 42 båtar Och lyckades få rätt! Snabb leverans och trevligt bemötande Köpte Charlotte i svart! Helfina!

• Housefrun

jag beställde direkt från Melody shoes ist. Kostade kanske 300 kr inkl frakt.
    Har tagit bort bilderna ur galleriet men jag valde en modell som finns hos Pernillas brudbutik och kostar det dubbla där.

Ett litet tips bara om ni vill spara lite pengar!

Storleken var för övrigt toppen och skon jätteskön!

• Chrisse och Jonas

Hur visste du vad nåt kostade, skrev du och frågade på alla du var intresserad av.. hittar nämligen inga priser där. Vet du ungefär hur mycket de ligger på? De har ju verligen jättefina skor..

Housefrun skrev 2009-03-23 10:34:40 följande:
    jag beställde direkt från Melody shoes ist. Kostade kanske 300 kr inkl frakt. Har tagit bort bilderna ur galleriet men jag valde en modell som finns hos Pernillas brudbutik och kostar det dubbla där. Ett litet tips bara om ni vill spara lite pengar!Storleken var för övrigt toppen och skon jätteskön!
  • Housefrun

jag mailade henne direkt! och sen var det bara att överföra pengar via Paypal. ska kolla om jag har mailet kvar med kostnaden.
    Återkommer!

• Housefrun

Totalt blev det 46 USD inkl frakt. Skorna i sig kostade bara 18 USD. Så beställer man fler par behöver man säkert inte betala lika mycket frakt för varje par. När jag beställde så var dollarn jättebillig så nu är det ju inte riktigt lika billigt längre men du kanske kan tjäna lite på det ändå.

Lycka till med beställningen!

• Chrisse och Jonas

Tack för all info..

• Snäckan08

Jga har köpt mina där, de blev bra. Ganska spetsiga så därmed ganska långa (typ 3 cm fram där tån inte når fram). Men de verkar sköna. Skönt att man kan få så låg klack.

Det är bara att maila frågor till henne, hon är väldigt hjälpsam.

• angelamaria

Ja, det blir billigare att beställa direkt från melody shoes hemsida, TACK FÖR TIPSET!

men, vilken storlek ska man beställa?

Hur ser deras storlekar ut?

Är det som vanligt 37 osv eller har de 7 osv

Svar på tråden Någon som köpt skor på Pernillasbrudbutik.se?