Skor med öppen tå eller vanlig sko?
Passar det under brudklänningen att ha en sko med öppen tå? Är lite osäker...
Passar det under brudklänningen att ha en sko med öppen tå? Är lite osäker...
Ja absolut. Varför skulle det inte passa?? Finns "riktiga" brudskor med öppen tå..
Jag ska ha med öppen tå. Skitsnygga från Eurosko:
www.eurosko.se/kategori/245/finskor.html
klicka på fler bilder så är det sko nr 6. Med en blomma på..
Jo, farför skulle det inte göra det??
Jag kommer inte ha det dock för om det blir varmt och jag blir lite svettig så glider jag alltid i skorna och då sticker det ut en sortå
Jag ska ha öppen tå, visst kan man ha det! Egentligen ville jag inte ha det, men skorna var snygga och satt väldigt bra, så jag slog till. Men jag är inte helt 100% på att de blir mina brudskor ändå. De är nämligen lite otraditionella... så om jag hittar den perfekta cremefärgade brudskon till rätt pris så köper jag nya. Och helst med täckt tå...
En kommentar som jag har fått ang öppen tå är att man som dam enligt etiketten inte bör ha det till långklänning/frack. Men det kan man strunta blankt i tycker jag Min blivande ska nämligen ha frack, och jag ska ha låååång brudklänning. Skorna syns ju knappt ändå.
Jag ska ha med öppen tå jag med. Köpte mina på Bianco, alldeles vanliga pumps med hög klack och öppen tå. Finns i mitt galleri.
jag har också öppen tå på mina fina brudskor!!
kommer inte ha några strumpbyxor så det är inga problem!
finns i mitt galleri!
Jag kommer ha sandaletter hehe.. så då tycker jag du kan ha öppen tå. Men jag ska lägga lite pengar på en pedikyr så fötterna som syns i skorna är fina! =))
Jag vill ha täckt tå. Tycker det känns bäst. Sen skall jag nog ha strumpor under så det skulle se tokigt ut med öppen tå =)
Jag har problem med brudskor! Jag har hittat ett par jättefina skor som jag tycker otroligt mycket om! Men är osäker om de passar med min klänning samt om det gör något att det är öppen tå? Titta in i mitt galleri och kom med synpunkter! :D
Jag sla absolut ha öppen tå! Blev ett problem i somras då jag fick blå stortånaglar efter Lidingöloppet som fortfarande inte har försvunnit ( ) men det får täckas av någon sorts nagellack..hihi..