• persfru

snälla hjälp mig med paypal!

Är det någon som har använt sig av paypal när dom köpt någonting? Jag fattar bara inte hur jag fyller på mitt paypalkonto med pengar från mitt visa eller konto hos swedbank. Snälla om någon har gjort det så försök förklara hur jag gör. Kundtjänsten ligger ju i irland och jag är inte så väldans haj på engelska så jag ringer helst inte dit.

• Svar på tråden snälla hjälp mig med paypal!
  • MV85

Jag brukar inte föra över pengarna till paypal utan använda paypal och betala med mitt kopplade visakort via dem... På så sätt slipper jag flytta runt pengarna först.

• persfru

okej, hur gör du för att betala via visakortet? är det lika säkert som att först föra över pengar? Det låter ju smidigare =)

• MV85

Det är precis lika säkert. Det enda jag gjort är att fyllt i mina kortsiffror så det finns sparat på paypal, sedan är det enkelt att bara lägga in den betalningsmottagaren man vill o den summan den ska ha o betala.
    Har bara använt det 2 ggr, men funkat lika bra om jag lagt in en "egen" mottagare (en mailadress eller så) eller om jag fått en "klicka här för att betala med paypal" länk.

• persfru

Tack för hjälpen! Det funkade fint. =)

• MV85

Härligt att höra O så lite så

Svar på tråden snälla hjälp mig med paypal!