• TinkieWinkie

Lämplig tärnbukett till kallor?

Ja som rubriken lyder, vad tycker ni passar min tärna om jag har tre kallor virade med mörkrött band?

Jag har ivory, hon grönaktig klänning.

• Svar på tråden Lämplig tärnbukett till kallor?
  • Luucie

När jag var tärna en gång hade bruden STORA kallor och vi hade pyttesmå det var fint!

• Stella2009

Hmm bra fråga! Precis vad jag funderat på då jag också vill ha kallor.
    Vilken färg på kallorna ska du ha? Hon kanske skulle kunna ha en endaste kalla i samma färg som du eller en annan färg..?

• TinkieWinkie

vita kallor, 4 juli!

Bra förslag ni hade! Mindre storlek eller ensam kalla. Hm kanske en ensam till tärnan som matchar mitt band? Finns det mörkröda?

• passionsblomman

Ska du ha Kalla till tärnan(vilket är fint) tycker jag du ska ha en vit precis som din och med likadant band.

Annars kan hon ha en liten liten nätt bukett med riktig sommarkänsla, som känns lite plockad på ängen/trädgården. Luktärtor tillexempel.

TinkieWinkie skrev 2009-03-25 22:03:09 följande:
    vita kallor, 4 juli!Bra förslag ni hade! Mindre storlek eller ensam kalla. Hm kanske en ensam till tärnan som matchar mitt band? Finns det mörkröda?
  • TinkieWinkie

men åh, kanske ska köra på det?! Måste prata med min tärna, åh hon borde vara här NU nej ALLTID!! För jag hinner alltid glömma hälften av allt jag tänker tills nästa gång vi ses

• Gussavilmis

Jag hoppar in i denna tråden eftersom jag också ska ha vita kallor (fast i plast efter mycket funderande idag). Tänkte passa på att fråga er om er m2b ska ha nån corsage? (heter det så?) ni vet en blomma vid näsduken ska er m2b också ha en kalla då? Lite nyfiken bara hehehe

Svar på tråden Lämplig tärnbukett till kallor?