Brazilian wax!
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
Ska han göra det?
På sig själv alltså också...för din skull?
haha nä jag vill inte att han vaxar sig, men jag brukar ju raka mig men det är ju mycket lenare med vax
Kan inte låta bli att förundras över vad som är snyggt eller sexigt med ett "naket" underliv- vad är det killarna ser med det??...har aldrig riktigt fattat det!
Hur som helst-nix, jag skulle inte brassa mig för egen del och aldrig för min mans del heller.
Nej, varken jag eller min kille rakar oss speciellt mycket nu heller så det kommer inte bli nåt brasilianskt för nån av oss varken till bröllopet eller nåt annat tillfälle..Av den anledningen att jag inte ser nån anledning till det, det är ju inte speciellt hygieniskt och inte så snyggt heller att vara helt naken där nere
Jag gjorde det för första gången för några veckor sedan. Egentligen mest bara för min egen skull, men hade ju inget emot att m2b älskade det!
Kan säga att det för mig lätt var värt det och jag bokade en ny tid innan jag ens gått där ifrån för "återbesök" eller vad man ska säga!
Tyckte inte det gjorde farligt ont, o resultatet håller bättre än jag väntat mig..
Dock ska man veta om att det tar ett par gånger innan man får de riktigt långa hållbarheterna på det hela, för håret växer i olika etapper o det tar några vaxningar innan de kommer "i fas" så man blir hel len riktigt länge..
Men visst är det skillnad även första gången!
Jag brukar kunna få stubb redan morgonen efter om jag rakar på kvällen, men tog 2 dagar innan jag började märka av något alls o en vecka innan det syntes - trotts att det var första gången!
Jag har rakat bort hela kissen en gång för att testa liksom...och jag måste säga att jag kände mig som tre år gammal när jag tittade mig i spegeln. Alltså det kändes bara så makalöst osexigt för mig...min sambo gillade det och skulle säkert uppskatta en brazilian...men det går liksom inte.
Så jag trimmar lite och rakar lite så det känns bra..och så man fortfarande ser vuxen ut..
Det verkar göra så ont!
Är du inte klooook??
Nej allvarligt jag blev det när jag skulle operera mig och kommer alltid att associera det till den dan..