Var köpa skor i Göteborg?
Hej!
Är det någon som har tips på var i Göteborg det finns fina brudskor? Jag har varit runt lite i vanliga skoaffärer men tycker det är dåligt med vita skor.
Tacksam för tips!
Hej!
Är det någon som har tips på var i Göteborg det finns fina brudskor? Jag har varit runt lite i vanliga skoaffärer men tycker det är dåligt med vita skor.
Tacksam för tips!
Ramonas design på kungsgatan har väl brudskor har jag för mig?
Johans högtidskläder...
Jag rekommenderar dig att gå till Perfect Match. De har bl.a. fina satinskor som du kan få färgade efter just den färg du önskar.
Jag köpte mina underbara skor på Remanns vid järntorget (finns i galleriet). De hade ganska mycket att välja mellan.
Hej!
Jag kan rekommendera ett par vita brudskor på dinsko. 9 cm klack med rosett bak och satin liknande tyg. Bra pris. Jag ska ha dem till mitt bröllop
jag ska på måndag till king steps i avenygallerian.De har mycket fina skor
Jag har beställt mina på www.pernillasbrudbutik.se/butik/. Många att välja ibland och du kan få dem precis som du vill! Jag är jättenöjd med mina!!
Jag köpte mina på Ateljé VIP på Götabergsgatan www.ateljevip.se/. Många olika modeller och prisklasser. Kan även lämna in efter bröllopet och få dem infärgade i valfri färg.