• maddan86

hjälp mig!!!!!!

Hej! jag måste hitta tärnklänningar snart börjar bli lite stressad men hittar inga fina tycker dom i brudbutikerna är lite stela men är rädd för att dom här är för korta vad tycker ni?? den första tycker jag är söt men kanske lite kort eller??

nelly.com/productInfo.asp?
    qProductId=475027&qProductColorId=56&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=24&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=80&qNavigation=brands&qNavigationBrand=479&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=479&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=27&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

nelly.com/productInfo.asp&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=479045&qProductColorId=80&language_id=1&gender=1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:36
    Nehe det gick inte att länka ska frsöka på ngt annat sätt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:41
    ÄH... om man går in på nelly.se och sen heter märket rare och klänningen heter beautiful dress... snälla kolla på den

• Svar på tråden hjälp mig!!!!!!
  • FiaoJonny

Beautiful dress är jättesöt! :) Den är inte alls för kort.

Mina tjejer ska ha en klänning från nelly (se mitt galleri) och den ser vansinnigt kort ut men då får man ju tänka på att modellerna är ganska långa. Den ena tärnan är 158 cm och den andra 163 och på båda var klänningen inte för kort och då är den ändå längre än den du visar.

• Snuttis2

jag gillar den som heter central park dress..tror jag .den med lite ballong modell himla snygg :) kort...om ni håller övriga detaljer (skor, hår, make up)stilrent och enkelt så riskerar det inte att bli vulgärt...

• maddan86

jag ser inget galleri...? = )

FiaoJonny skrev 2009-03-26 21:09:33 följande:
    Beautiful dress är jättesöt! :) Den är inte alls för kort.Mina tjejer ska ha en klänning från nelly (se mitt galleri) och den ser vansinnigt kort ut men då får man ju tänka på att modellerna är ganska långa. Den ena tärnan är 158 cm och den andra 163 och på båda var klänningen inte för kort och då är den ändå längre än den du visar.
  • lecaroline

Det finns ju regler för hur långa och korta klänningar får vara.. men personligen bryr inte jag mig, samma gäller färger inget vitt, svart och blodrött.. But why??

jag har lovat en tjej att hon får ha en vit klänning med mycket mönster i. Min är ju hel färgad light champange. Så inte kommer hon att konkurera med mig..

Svar på tråden hjälp mig!!!!!!