Presentkort på resa, var?
Om man vill önska sig ett bidrag till bröllopsresan, tex ett presentkort någonstans, vart ska det köpas då? Ticket skrev någon, så att man kan välja bland alla flygbolag - fler tips?
Om man vill önska sig ett bidrag till bröllopsresan, tex ett presentkort någonstans, vart ska det köpas då? Ticket skrev någon, så att man kan välja bland alla flygbolag - fler tips?
Resia tycker jag är bäst. dom har väl alla resebolag och sådär!
Det smidigaste är ju Ticket eller Resia eftersom de har alla charter och flygbolag plus att de flesta känner till dom så de blir även enkelt för gästerna att fixa presenten. :)
Vi har önskat oss presentkort på Ticket.
Vet ni än vart ni ska? I sånt fall kan ni ju kolla de olika resebolagen för att se vilket hotell som faller er i smaken och sen önska sig presentkort specifikt på det resebolaget. Om ni inte vet vart ni ska så är ju antingen Ticket eller Resia bra alternativ.
Vi har önskat oss presentkort på Fritidsresor.
Nä, vi har inga som helst konkreta planer, vi tänkte nog spara själva resan till sommaren 2010 eftersom vi vill resa med vår lille son som bara är 11 månader när vi gifter oss nu i september. Det enda jag vet är att jag vill kunna bada i havet... :)
Vi ska åka iväg och bada i havet och har vår då 15 månader gamla dotter med oss (hon är 12 månader nu)
Eftersom ni gifter er i september kanske ni hinner bestämma vart ni vill och då önska er presentkort på något speciellt resebolag.