Hjälp mig med en tärnklänning!
Behöver hitta en grön (olivgrön) tärnklänning. Jag vill att den ska kosta max 1000 kr och det är väl det som är det svåra, att hitta färgen verkar också vara svårt.
Behöver hitta en grön (olivgrön) tärnklänning. Jag vill att den ska kosta max 1000 kr och det är väl det som är det svåra, att hitta färgen verkar också vara svårt.
Kolla på gojane.com där köpte jag mina tärnklänningar!
Det är lite svårt att ge råd när man inte vet vart ni bor och vilken storlek/längd det ska vara på klänningen heller. Vill du köpa på nätet? :)
Den ska var knälång, och vi bor i Eskilstuna. Jag tycker dock inte att det spelar roll vart man bor utan tackar och tar emot alla tips. Storleken är S/M beroende på klänningen, de är ju olika också!
Tack Emma
hiphopgift.com kan vara värt en kik.
Skrev precis till en annan tjej. Sy upp klänning. Det ska mina tärnor göra. Jag har gett dem tyg och tråd. De har alla hittat olika lösningar på vem som ska sy eftersom ingen av oss bor i samma stad. Farmor, sömmerska, vän... Jag kan verkligen rekommendera detta. Tyget gick på 400 kr per klänning. Jag vet inte vad en sömmerska tar men säkert 800 kr om det är en enkel modell. Har man en närstående som kan sy kan du utan problem hålla din budget.
Lycka till!
Jag vet inte, jag har tänkt att sy är det bästa eftersom man får en klänning som man vill ha i rätt färg men det skulle kosta minst 2000 kr och normalpris 3000 Det är skit mycket!!