• Mia1972

var köpa vikta placeringskort?

Jag skulle vilja ha lite hjälp med att hitta vikta kort som man har till placeringskort.
    Helt vita vill jag ha.

Var hittar jag sånna?

• Svar på tråden var köpa vikta placeringskort?
  • Red Scarlet

Det är nog bra mycket billigare att köpa papper själv och vika, men annars har du ju på www.calligraphen.se tex.

• MV85

Finns på bokhandeln eller på Åhléns.. Samma märke på bägge ställena.. Väldigt fina enligt mig...

• 20090725

In-EX i göteborg (vet inte vart i sverige du bor)

• möklintabröllop

Bokia har massor med olika färger.

• Fröken blir fru

Panduro har vita färdigvikta. 2.90:-/st Fina tycker jag

• Hemlig2009

Kortdesign har enkla vita, 3 kr/st.

Jag kommer göra våra själv, skär till och viker helt enkelt.

• Mia1972

Tack för era svar tjejer!

Jag har köpt vita papper som jag kommer vika till själv.

• Linadesign
    Mia1972 skrev 2009-04-06 07:51:01 följande:
    Tack för era svar tjejer!Jag har köpt vita papper som jag kommer vika till själv.
    Jag skulle rekommendera att du köper en pappersskärare om du inte har det. Fiskars har en bra. www.fiskars.com/SE/Hobbyprodukter/Sk%C3%83%C2%A4rmaskiner/Sk%C3%83%C2%A4rmaskinertillbeh%C3%83%C2%B6r/Product+Detail23ce.html?contentId=101856 Så smidigt och lätt att mäta till och skära papprena! Den har även en funktion som gör ett spår i pappret så att man kan vika det snyggt. Men om du tycker detta känns som en onödig kostnad så skulle jag rekommendera att du gör spår i pappret där du ska vika genom att dra en matkniv (ej vass) längs med en linjal. Då får du ett spår. Gör spåret på den sida som ska vara utåt.
    Lycka till!
  • Bailys

panduro...köper man mer än 10st kostar dom 2,50:-

• lottis77

Finns det placeringskort att köpa som man kan lägga i skrivaren? Skulle vilja skriva ut på dator själv om det funkar , känns som det blir så dyrt om man ska beställa det också....

• Linadesign
    lottis77 skrev 2009-05-10 21:53:28 följande:
    Finns det placeringskort att köpa som man kan lägga i skrivaren? Skulle vilja skriva ut på dator själv om det funkar , känns som det blir så dyrt om man ska beställa det också....
    Skriv ut på ett annat papper, skär/klipp och klistra på namnen på placeringskorten. Extra fint blir det ju om du har olika färger på namnpappret och placeringskortet. (som då matchar ert färgtema)
Svar på tråden var köpa vikta placeringskort?