• JustMeAndMyLove

+ 10 kg ( fler som vill upp i vikt?)

Yes, nu sätter jag igång på allvar i alla fall! Är trött på att vara underviktig, trött, ont i leder och rygg.

Dags att testa boten: Gå upp i vikt få bättre muskelatur kring mage och rygg.

Hade tidigare ryggskott minst 5 ggr per år och låg sängliggande långa perioder. Nu är ryggen på väg att gå åt skogen igen men det tänker jag inte gå med på!

Mitt mål är att gå upp 10 kg. Har ett BMI på 16.3 (då har jag redan lyckats gå upp från BMI på 15)

Vill ha 19 så 10 kg ska det till!

*proteinpulver here I come*

• Svar på tråden + 10 kg ( fler som vill upp i vikt?)
  • blivande S

Hehehe... jag är med!
    Har just nu panik för att jag gått ner 2kg och brudklänningen sitter lite löst. Jag kommer att få kämpa som tusan för att få tillbaka dessa fjuttiga kilon. Har faktiskt funderat på proteinpulver. Jag har två månader på mig och skulle helst vilja gå upp minst 5kg, men jag tror inte att jag hinner...

• JustMeAndMyLove

Jag har köpt proteinpulver :) Vet inte om det funkar ännu men jag har i alla fall börjat styrketräna, undviker konditionsträning dock och jag har inte gått ner i vikt i alla fall!

Men det går segt :/ Man vill ju ha resultat igår helst men det är väl bara härda och äta mycket.
    Jag ska börja ta proteinpulver 2 ggr per dag och försöka äta minst 2 varma mål mat per dag. Är slarvig med maten annars men hoppas det komer gå bättre när jag börjar jobba heltid i Juni!

blivande S skrev 2009-05-02 23:42:45 följande:

Hehehe... jag är med!Har just nu panik för att jag gått ner 2kg och brudklänningen sitter lite löst. Jag kommer att få kämpa som tusan för att få tillbaka dessa fjuttiga kilon. Har faktiskt funderat på proteinpulver. Jag har två månader på mig och skulle helst vilja gå upp minst 5kg, men jag tror inte att jag hinner...
  • JustMeAndMyLove

Jag fortsätter min döda lilla tråd jag då! I hopp om att kanske nån mer ska kämpa sig upp i vikt :)

Jag har i alla fall gått upp 2,5 kg!

Min metod (and i am chocked) fungerar tydligen utmärkt!
    Äter så gott som ingen skräpmat, hemlagat mest, även om det är mycket halvfabrikat så måste man ju börja nånstans.
    Och så tränar jag stenhårt och tvingar i mig enorma portioner av allt jag äter. Limpa till allt och massa frukt.

Och det fungerar :O
    Jobbar med ett väldigt tungt jobb just nui och tränar enbart rygg/mage och armar/bröst minst 4 ggr i veckan. Ingen kondition, det får jag ta sen när jag nått min målvikt.

Nu är det bara 7,5 kg kvar!!!

Kanske kanske kanske kan jag för första gången ha bikini utan att skämmas över att vara ett benrangel på stranden i sommar?

Svar på tråden + 10 kg ( fler som vill upp i vikt?)