Morgongåva
Jag tänkte kolla om någon har några bra tips på en morgongåva?
Uppskattar alla förslag, i alla prisklasser.
(morgongåva till brud alltså)
Jag tänkte kolla om någon har några bra tips på en morgongåva?
Uppskattar alla förslag, i alla prisklasser.
(morgongåva till brud alltså)
Ge henne bilder på dig själv!!! Jag skulle uppskatta grymt att få snygga, kanske lite avklädda bilder av min sambo.
Smycken går alltid hem. Menkolla hennes smyckeskåp först så du ser åt vilket håll det lutar ang utformning. Lukta gott grejjer i en korg.
Absolut ett smycke! Jag vårdar örhängena jag fick i morgongåva ömt och har dem ofta på mig och tänker då på min man extra mycket
Alternativt en upplevelse (kanske för er båda) - spännande,äventyrlig, romantisk eller vad som nu passar personen i fråga.
Har varit o kollat på ett mini fabregéägg(eller hur det nu stavas). Man har det som ett hänge på ett halsband, är hur söta som helst, borde finnas hos dom flesta guldsmeder. Jag skulle bli väldigt glad om jag fick ett sånt av min M2B i morgongåva.
Jag håller med, smycken går nästan alltid hem. Det bör vara något man kan ha kvar resten av livet.
Bilder är en fin sak också. Du kan göra ett fint album med bilder på er. Finns fina fotoböcker att köpa via nätet, eller om du tillverkar själv..
Hur som helst tror jag att hon kommer att bli överlycklig!
Lycka till!!
Jag skulle faktiskt bli gladast över något "egettillverkat" med tanke bakom. Som zeddy säger, ett fint album med bilder på oss båda tillsammans. Lite scrapbooking typ.
Jag kommer att få ett par egendesignade örhängen och min m2b kommer att få ett par matchande (även de egendesignade) manchettknappar.
Men jag skulle bli glad för vad som från min m2b - bara han lagt ner lite tanke och energi på att hitta något som passar mig som person.
Jag skulle uppskatta de klassiska diamantörhängena, en weekendresa eller en schyst kamera.
Gud så rörd jag skulle bli om jag fick ett sånt album!!
Jag ska ge ett presentkort på tatuering till min MAN (som han ju faktiskt är då .. iiii) som jag vet att han gärna vill ha. Och det finns ju garanterat kvar i hela livet!!!
Så har hon pratat om att hon vill ha en tatuering kan ju det vara bra..
Jag ska KRÄVA att han skriver med mitt nman!! (SKÄMT!!!!!)