Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

bröllopsnatten

Vi kommer säkert sova hemma om vi håller bröllopet här i Gävle. :)
    Pratade om det innan att vi ska ha massa tända ljus och äta jordgubbar och choklad för att vara ner efter dagen. Och så har vi massa djur så det vore bara krongligt att ordna hund, katt och hamster vakt!

Men jag har en känsla av att man bara somnar med kläder på och allt, hehe

• JustMeAndMyLove

aah, smart point där! Slippa checka ut före tolv, bara det!
    Ska ligga och dra mig heeela dan efter och bara känna mig nöjd med livet :)

Kom på nu i alla fall att om vi har bröllopet i Hudisvall ska jag kidnappa mammas sommarstuga och sova där! Älskar att strosa runt bland kossorna och bada viltmarksbad, fiska fisk till hundarna och padla kanot *sommarlängtan*

ElinPierre skrev 2009-04-01 15:02:01 följande:
    Vi ska vara hemma!! Har köpt lite nya sängkläder, och ska köpa lite blommor, frukt, choklad, gott att dricka och god frukost. Det är där vi trivs bäst i livet och där vi känner oss som tryggast!Sen slipper man ju gå upp om man inte har lust, och slipper att göra sig fin inför hej då med hotellpersonalen.. hihi
  • JustMeAndMyLove

Vi tar så många dagar vi bara kan i stugan, förra sommaren gick vi båda arbetslösa och jag var sjukskriven med ordinationen att ta det lungt :) Tillbringade veckor i streck där nästan! Var så härligt att kunna ha hundarna utan koppel hela dagarna och bara vara.
    Kan inte fatta att jag kommer missa hela den här sommaren med M :( Kommer vara i Norge och jobba och kanske inte kommer hem alls. Det är ju nu man börjar bli nykär och pirrig igen!

:)

ElinPierre skrev 2009-04-01 15:29:47 följande:
    Bara tjejen gillar det också så.. Och kanske inte har hösnuva.. hehe..Men GUD!! Du har ju PRECIS hittat en perfekt bröllopsresa!!!!!!Det kanske vi också ska ta.. sommarstugan med lata dagar.. För några dagar måste vi ju komma loss i alla fall!
  • JustMeAndMyLove

Det är jag som drar iväg till Norge :) Men det kan vara något som blir possetovt i vårat förhållande på sikt tror jag då vi haft det så knackigt med ekonomi och grejer. Känns som att klarar vi av att vara ifrån varran i 5-6 månader så kommer vi överleva allt ;)

ElinPierre skrev 2009-04-01 15:36:12 följande:
    Ja, så är det ju.. Men då kanske det blir ännu bättre när hon väl är hemma!Eller var det du som skulle iväg till Norge??
  • JustMeAndMyLove

Hehe, jasså? Ja du, jag har en känsla av att jag fortfarande sover vid 3-4 dagen efter mitt bröllop! Haha

Joji skrev 2009-04-01 15:52:24 följande:
    Fast vid bröllopsnatt kan man ofta checka ut vid 3-4...
  • JustMeAndMyLove

Nej vilken dröm! Vi ska också ha bröllopet i skogen, i alla fall ceremonin och för gsternas skull vill vi ha nära till festlokalen sen.
    Man kanske kan hyra nån kåta? Sån som man kan elda i!
    Nu fick jag massa nya ideer! :D

Ida o Mille skrev 2009-04-01 17:32:56 följande:

Vi har också pratat om att sova hemma, men vet inte än. Vi ska ha vårat bröllop ute i "skogen" så vi funderar på att sätta upp en kåta och ha bröllopsnatten där:D vakna upp med fågelkvitter och kanske ta ett morgondopp i sjön;)De kostar ganska mycket att ta in på hotell, de vi var och kolla på här kostar runt 2000-3000kr...:-OMen lite dyrare också här då de är festival här i stan då vi ska gifta oss..
Svar på tråden bröllopsnatten