• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • Bauti

Heluuu

Jag hittade hit direkt

• FruTez

Morsning!

Bra Nibla att du la den under Medlemsgrupper. Mycket lättare att hitta om man bara vill svischa förbi lite snabbt!

Fredag idag, *yay*!

Förresten, nån som vet hur lång tid det tar för värken att gå över efter att man vaccinerat sig? I höstas tog jag dos 1 och dos 2 av Twinrix. I tisdags tog jag sista dos 3. Dos 1 gjorde ont i bara någon dag efteråt. Dos 2 kändes knappt. Men nu efter dos 3 så har jag fått ett blåmärke och det gjör så ont i armen att jag inte kan ligga på den sidan på natten?!?!? Det är ju 3 dagar sedan nu och jag börjar tröttna på detta. Det är typiskt nog just den sidan jag brukar ligga på när jag sover! Glömde säga till att jag ville ha sprutan i andra armen... Sover dåligt på natten, hehe! Nån som vaccinerat sig och känner igen sig?

Hoppas annars allt är bra med er töser och att ingen irrar bort sig i dimman som lagt sig över västkusten!

• Ab fab

God morgon
    igår drabbades jag av total trötthet. Gick hem från jobbet vid tre. somnade på tåget. Fixade lite hemma o sen sov jag i soffan hela kvällen. Efter nio stack R o jag för att veckohandla. Jag var fortfarande trött o lättirriterad. När R sa att vi skulle handla till kycklingsallad o sen inte visste vad som skulle vara i... då blev jag skitförbannad... Det gick över sen Sov konstigt, drömde mycket. Bl a att vi var på semester i Tunisien, hade problem med det fula hotellrummet och sen var vi på splatterfilmfestival.... Idag är jag såsig i huvudet.. inte så konstigt kanske

• Bauti

Hej

Abbe
    Du är som vädret i huvudet, helt mjölkvitt

Tez
    Aj, inget skönt. Blåmärken brukar gå över på en vecka men har nålen träffat riktigt illa i muskeln så kan det ta längre tid.
    Tycker du skall ringa dit där du tog sprutan och förklara och kanske få ett proffs råd.

I morgon skall en del av sakerna i lägenheten förflyttas. En dubbelsäng skall till systeryster. Bord och stolar skall till landet i Rörtången + lite annat smått och gott.
    Sedan skall stol och bord FRÅN landet till 2hand. Så skönt att få fixat detta.
    Maken jobbar så det är jag och syster som skall aggera flyttgubbar med lastbil och allt.
    Sedan kommer ett par upp till landet för att kolla. Dom vill hyra det mestadels av sommaren. Så håll nu tummarna att dom tar det.

• Ab fab

Vilken tur att det ordnat sig med lägenheten. Så glad för dins skulle Bauti. Om inte huset blir uthyrt- säg till. Jag kom just på att en vännina pratade om att hyra. Skall kolla med henne

• Nibla

Goddagens!

Har sovit illa inatt. Lillan vaknade vid fyratiden och ville äta, sen kunde jag inte somna om. LÅg och tänkte på min stundande 30-årsfest som kommer äga rum den 4/7. Vad passar inte om Amerikanskt Tema dagen till ära. Så jag låg och tänkte på vad man kunde bjuda på, vad för musik som kan spelas, hur man ska dekorera, etc.

Väcktes kl 7 av en smått hysterisk make. Han gick och la sig före mig igår och bad mig hänga upp ett par brallor åt honom som han lagt i tvätten. Han skulle på kundmöte idag. Detta glömde jag helt av så när han skulle ha brallorna låg de fortfarande blöta i tvättmaskinen.....Ooops!

Idag ska jag på Body Pump, efter det bär det av till Kungsbacka för att hämta bilen som ÄNTLIGEN är klar! Vi skulle lämna in den för att sätesvärmen inte gick att reglera, vilket resulterade i att de var tvungen att byta hela sätet!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!