• GoM N

Idag har jag beställt min bukett!

Jag känner mig alldeles lyrisk!

Jag fick en fantastisk mottagning. Jag hade med mig sex bilder, tre st på buketter jag tyckte mycket om och tre på sådana jag inte alls gillade.

Floristen var väldigt tillmötesgående och tog det bästa från allt och jag försökte även att hålla öppet så mycket som möjligt för att hon skulle få vara kreativ (har läst mååååånga trådar om det här ;) )

Så summan av kardemumman:

Det blir en tät bukett i bollmodell och jag sa att det var helt okej om floristen kom på något snyggt häng fram för hon frågade om hon fick göra det.

Vita rosor, rosa pioner, kristaller, hjärtan på tråd och silvrig ståltråd. ååå den känns SÅ rätt och ändå vet jag inte helt hur den kommer att se ut och det känns spännande.
    Dessutom kommer hon att göra tre corsage (en till mannen och två till våra pojkar)och åtta bordsdekorationer.

Jag och min väninna var runt i butiken ( stor, fantastisk och personlig handelsträdgård ) och när vi kom åter till disken efter en lång lång stund stod hon tittade i kataloger efter glas till bordsdekorationerna som vi hade pratat om men som hänger lite i luften för jag är inte riktigt säker på hur det ska se ut... Så det känns verkligen som att hon är engagerad och vill att det ska bli perfekt :)

Dessutom tar gör dom bara ett bröllop per helg :o :D Så jag känner mig väldigt privilegierad!

• Svar på tråden Idag har jag beställt min bukett!
  • Ida o Mille

Vad roligt, och buketten lät jätte fin!:D
    Vad roligt att fixa de där, vill också;)
    De är verkligen underbart och guldvärt när de visar intresse!
    De där kommer nog att bli toppen tror jag!:)

Svar på tråden Idag har jag beställt min bukett!