• Iluna

Perskil, cocos eller cocobay??

vi ska gifta oss utomlands mars 2010 och ska boka resan snart..men vi kan inte bestämma oss för vilken av dessa tre hotell vi vill åka till....

någon som har tips,råd,åsikter om dessa?

www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g481079-d316584-r25863953-Preskil_Beach_Resort_Mauritius-Mahebourg.html

www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g147242-d538172-Reviews-Cocos_Antigua-Antigua_Antigua_and_Barbuda.html

www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g147242-d209594-Reviews-Cocobay_Resort-Antigua_Antigua_and_Barbuda.html

• Svar på tråden Perskil, cocos eller cocobay??
  • 20090725

tyckte att nr två såg väldigt fint ut, fast även de andra två såg väldigt mysiga ut!

hmm.. inte så mycket till hjälp kanske...

• Iluna

haha nja ja säger ju de alla är fina och priserna e nästan desamma på alla tre... :/

• 20090725

då kan det ju vara lite svårare... tror det kommer att bli bra vart ni än väljer!

lycka till!

• FiaoJonny

Vi ska bo på Cocos Hotel som första etapp på bröllopsresan. Tycker det verkar vara riktigt mysigt.
    Vi ville till Cocobay från början men om jag inte minns helt fel så skulle de renovera när vi är på smekmånad (september-oktober).

• Lith

Ja det är inte lätt att välja. Finns många fina ställen Själva åker vi till cocobay för att gifta oss och ha vår bröllopsresa, som vi fastnade för.

• giz83

hej TS måste fråga...vad är ni ute efter? vill ni ha en egen bungalow? eller ska ni ha ett hotellrum?
    ska ni ha bungalow skulle jag ta cocos eller cocobay...
    men ska ni ha mer mys på rummet skulle jag isf ta preskil...och om ni ska ha lite mer spa aktigt...preskil

• Iluna

nu blire tyvärr inget utomlandsbröllop för os :( vi komer inte ha råd, blir ju så mycket kostnader utöver själva resan...
    så vi kommer ha ett litet intimt bröllop i skellefteå i sommar istället...om vi nu hittar plats att vara på :S

Svar på tråden Perskil, cocos eller cocobay??